|
|||
|
|||
golf III variant 1.8 gt
hierbij te koop
golf 3 variant 1.8 gt 66 kw km stand 189000 de wang van de bestuurders stoel is versleten en aan de bij rijders kant zit wat roest aan de buitenkant. de orginele gt lijst onderlangs mist ook, waren verrot en heb ze eraf gehaald, bij de dealer te verkrijgen voor 37 eurie stuk. voor de rest fijn karretje. gaat weg omdat ik geen garage heb en er nu 3 auto's op een gezamelijke parkeerplaats staan. maar weer in the picture nieuwe apk nieuwe relais voor motor ( liep onregelmatig ) nieuwe achterdemper. 1250 euro wie o wie Last edited by polo_jeroentje : 02-02-2011 at 08:48. |
|
||||
|
||||
Apk?
|
|
||||
|
||||
waar moet je wegkomen heb miss een goede vriend die geintresseerd is
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je miss meer foto's van de buitenkant vd auto?? En de roestplek! Distri al een keer vervangen ?? Misschien helpt dit de aanstaande eigenaar een beetje......... |
|
|||
|
|||
nog steeds niet meer foto's?
|
||||
|
||||
waar staat de auto?
|
|||
|
|||
Je hebt een pursenol messuch. Een PM
|
|
|||
|
|||
Hey Jeroen, kan je niet verhuizen naar Zuid-Holland??
|
|
|||
|
|||
Bod via PM
|
|
|||
|
|||
auto moet echt weg prijs aangepast naar € 1250.
Last edited by polo_jeroentje : 11-02-2011 at 13:58. |
|
|||
|
|||
wie bied wie bied,
ondertussen apk gekeurd !!!!! apk zonder problemen doorlopen. |
|
||||
|
||||
Begin tijd 10-11-2010, 21:08 Is dit nog Actief??
Laatste post 11-02-2011, 13:59. |
|
||||
|
||||
kan je die mensen niet gewoon een PB'tje sturen ofzo?
inplaats van jaar oude topics te uppen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij ergert je niet kapot aan die topics die open staan, en achteraf verkocht blijken te zijn? Ik ben geen mod, dus om pb's te weerleggen ivm vind ik niet de weg. En op deze manier kan ieder hier in zien dat als je de topic niet meer nodig bent dat het kleine moeite is om deze even te melden alszijnde voor het archief. Zie het als positief opruimen. Als je liever hebt dat ik op hou en het mooi vol laten, dan is het mij ook goed. Maar ik denk niet dat ik enkeling ben die het soms lastig vind dat het niet opgeruimd word. En de kop in het zand steken is in mijn ogen geen optie.. |
|
||||
|
||||
Om de zoveel tijd worden alle verkooptopics waar een jaar geen reactie is geweest verwijderd. Ik denk dat dat genoeg is en dat topics prima te beoordelen zijn of ze nog actueel zijn. En inderdaad een PB naar de verkoper geeft je vanzelf duidelijkheid.