|
||||
|
||||
Diverse Golf GTI meetings en andere VW Meetings op spotnet
Ik weet niet of mensen hier er gebruik van maken maar ik zie net op spotnet een post met 12gb aan oude Golf GTI meetings.
Dit is de NZB. Alleen te downloaden met nieuwsgroepen dus. http://spotweb.familiederoos.nl/?pa...Moe1%40spot.net Dit is de info die de uploader erbij zetten. Diverse Golf GTI meetings en andere VW Meetings (MKV bestanden). Baarlo 1995 Baarlo 1996 Baarlo 1997 Baarlo 1998 Drachten 1999 Six Flags 2002 VW Forum meet 2007 VW Mania 2003 Wagenwerks Wagenwerks Worthesee Tour 2008 Zijn kopieën van videobanden welke ik heb verzameld van het webVerwacht geen HD beeldenVeel kijk plezier. Ik ben zelf niet de uploader. |
|
||||
|
||||
leuk zeg, dat zijn ook mijn early years. ik heb ze naar binnen getrokken en maar eens kijken de komende tijd. Nostalgie!
|
||||
|
||||
Nice, zal ze ook ff meepikken !
|
|||
|
|||
Leuk! bedankt.
|
|
|||
|
|||
Leuk idd, zal ook s kijken!
|
|
||||
|
||||
VWForum meet 2007 heb ik ook nog ergens liggen DVD. Ik heb mezelf toen nog is terug gezien bij aankomst big daddy's.
Ook zijn er opnamen van de beruchte collone gouda - big daddy's waarbij iedereen de vluchtstrook opschiet omdat iemand pech krijgt
|
|||
|
|||
Damn weet iemand een simpele manier om dit op een mac te downloaden?
Kan geen fatsoenlijke nieuwsgroep lezer vinden... |
|
|||
|
|||
+1
Kan iemand kort uitleggen hoe dit werkt? |
|
||||
|
||||
Quote: