![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo medeforumers,
even een interesse peiling! weet niet of er mensen interesse hebben maar ga een complete 1300 cc aanbieden uit mijn jetta mk1. reden van verkoop is dat ik een 2.0 16v abf heb gekocht en deze dus er in ga hangen. het blok is echt een heerlijk soepel motortje waar geen druppel olie uit komt. helemaal kurkdroog waar je ook kijkt. km stand is circa 140.000 maar kan dit niet aan tonen omdat ik niet de km teller erbij heb. dit blok heb ik 2 jaar geleden in mijn jetta gehangen omdat het vorige blok scheurtjes in de kop had. achter het blok zit nu een goed werkende 5 bak maar indien gewenst kan het blok met de originele 4 bak gekocht worden. ben heel wat meetings afgeweest en nog nooit stil gestaan! wat ik in totaal aanbied maar niet in 1 weg moet is; compleet blok extra carb extra startmotor extra dynamo aandrijfassen remmerij(dit nog niet zeker) motor is te zien,te horen,te ruiken in katwijk aan zee dit is vlakbij vliegveld valkenburg waar mivw altijd plaats vind. totaal prijs is 300 dit is een vraagprijs. waarschijnlijk als er interesse is zal alles wel los verkocht worden dus mailen bellen en hier berichten zal uiteindelijk het antwoord geven als je iets nodig heb van bovengenoemde. dennis 0614282104 ouwehand82@hotmail.com met vriendelijk groet Last edited by JeTTa Mk1 : 26-09-2012 at 10:26. |
|
|||
|
|||
![]() schop
|