|
|||
|
|||
golf1 1.6 diesel versnellingsbakkode 5 bak
na ombouw van m'n cabrio van benzine naar diesel heb ik er een bak onder liggen waar ik veel te veel toeren mee draai in zn 5, naast speling op mn baklagers. die bak gaat er dus onderuit. wat er nu in ligt is een 1.6 diesel, en ik wil er weer een 5 bak onder hebben, dan voor diesel. weet iemand welke bakkode ik er dan onder kan schroeven zodat ik de juiste overbrenging heb in z'n 5?
wat trouwens wel even wennen, van 1.8 benzine naar 1.6 diesel.. rit naar munchen met volle baggage was berg op effe anders! maar wel 1:20 tuffen en meer plezier bij het trekken van n aanhanger. thanks! groet, thijs |
|
||||
|
||||
De 4s code wordt veel gebruikt deze zit normaal achter de golf2 diesel. Wst xit er nu achter dan? Want het is zonde als je straks een dieselbak ophaald die dezelfde code of overbrenging heeft terwijl je een langere bak wou monteren.
|
|
||||
|
||||
4t kan ook.. Die heb ik nog liggen voor je!
|
||||
|
||||
4t een van de langste bakken, aan een diesel is dat heel prettig. 3000 tpm @ 120 kmh.
|
||||
|
||||
FF bakcode is ook een goede. Komt van een golf1 gtd.
|
|
|||
|
|||
nu heb ik er een aen onder liggen, die had m'n buurman nog liggen en dacht dat ie van een diesel kwam. alleen gaat dat niet lekker samen met de diesel, en natuurlijk de speling in de baklagers.. 4t klinkt goed met lage toeren op snelheid.
|
|
|||
|
|||
de orginele bak die ik eronder had met 1.8 benzine is ook een 4t, alleen is die een keer droog gelopen waardoor de bak af en toe moeilijk schakelt, mogelijk dat ik toch eerst nog een keer de oude bak probeer, voordat ik een andere koop. danny, dank voor het aanbod, ik overleg nog even met mn buurman. wordt vervolgt
|