|
||||
|
||||
Golf 3 r32
Kent iemand deze auto?
http://link.marktplaats.nl/588424370 Last edited by matthew7 : 19-09-2012 at 22:19. |
|
||||
|
||||
laatst al een topic over geweest volgens mij? Volgens mij was er het een en ander mis met auto.
|
|
|||
|
|||
Vriend van mij is 2 jaar geleden bij deze auto wezen kijken toen hij nog in Friesland te koop stond.
Handelaar verkocht hem voor een kennis. Auto heeft niet het vermogen wat er beloofd wordt en rijdt voor geen meter. Hield in en had totaal geen power. Een standaard R32 blok zou nog beter lopen. Turbokitje is ook low budget. Uiteindelijk belde de handelaar de eigenaar nog op omdat hij zich voor lul voelde staan toen er duidelijk werd wat een slechte auto het was. Misschien wel een leuke basis voor circuit gebruik. Blok goed in orde maken zonder turbo of eventueel turbosetje vervangen voor kwaliteit en dan lekker rammen. |
|
||||
|
||||
indd volgensmij laatst al een topic geweest over deze,
met de juiste handjes denk ik dat je voor leuk geld een hele nette auto kan bouwen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |