|
||||
|
||||
resto karmann ghia cabrio bj70 update
hallo
we zijn naar 3 jaar onderdelen sparen kunnen wij nu eindelijk met ons project beginnen het betreft een karmann uit bj 70 deze is nu helemaal uit elkaar de bodem zijn we nu bezig met nieuwe bodemplaaten er aan het in zetten en de vooras op te knappen alles wordt vernieuwd dus rubbers en lagers hier een paar foto's hoe hij er uit zag toen wij hem kochten nu staat hij er zo bij mvg Henrie tevens vorige week een kever ovaal gekocht bj 55 Last edited by Henrie : 13-04-2011 at 23:17. |
|
||||
|
||||
zo we zijn weer druk bezig geweest
de bodem platen zitten er in hier even het kachelkanaal er op om te zien of het wel mooi loopt hier de vooras gelijk de versnelling bak maar even schoon gemaakt en een nieuw kleurtje gegeven de vooras ook schoon gemaakt en voorzien van nieuwe rubbers en lagers schokbrekers en fusees het is de bedoeling dat de bodem volgende week naar de straler gaat en laten souperen en epoxi pruimer mvg Henrie |
|
|||
|
|||
Zo henrie..
Dat ziet er goed uit. Ben zelf bezig met een KG uit 69! Keep on posting
|
||||
|
||||
Mooi project!
|
|
||||
|
||||
Mooi project Henrie. Weet je al welke kleurcombi dat ie gaat worden?
|
||||
|
||||
Ronald kleur combi blijft zo als ie was groen met alleen een beige kap
ps hoe ist met jou kappie bekleding wordt naar wens gemaakt wordt ok groen met beige zitvlak net zo als deurpanelen we blijven posten bodem gaat mandag naar de straaler is binnen een week klaar zij die Last edited by Henrie : 03-04-2011 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Mooie combi iig
Met mijn kappie is het op één ding na nog goed. Gisteren is mijn spankabel links ergens losgeschoten, zei "knak, poink" toen ik het dak open en weer dicht deed. Moet ik even uitzoeken als ik weer wat beter ter been ben, zenuwafknelling ergens in mijn heup ben benieuwd naar je vorderingen.
|
||||
|
||||
Quote:
das minder kijk maar even of je het klaar krijgt anders moeten we ff wat afspreken over je rug had ik iets gelezen is nie best sterkte er mee mvg Henrie |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt wel weer goed hoor. Baal alleen dat ik nu niet kan hobbiëen Bedankt in ieder geval, gaat alweer wat beter dan een week geleden. teveel op de koude vloer gelegen onder de auto denk ik.
|
||||
|
||||
Zo ff weer een update
de bodem kan ik morgen op halen bij de straaler weg dan schuren en in de zwarte lak zetten ben benieuwt hoe het geworden is morgen gelijk foto's Last edited by Henrie : 07-04-2011 at 21:24. |
|
||||
|
||||
zo vandaag de bodem opgehaald zag er weer super uit
dank zij ssc oldenzaal http://www.santingsc.nl/ vandaag even alle naden afgekit en alles geschuurd morgen gaat hij in de lak |
|
||||
|
||||
Mooi om te zien dat het weer wat gaat worden. Ik blijf je topic volgen Henrie
|
||||
|
||||
Heel er netjes Henrie
|
|
||||
|
||||
zo vandaag de bodem maar in de lak gezet
maandag gaan we de remerij er weer op zetten met nieuwe lagers en remschoenen |
|
||||
|
||||
zo we zijn weer veder gekomen vandaag
hier even weer een paar foto's mvg henrie |
|
||||
|
||||
zo weer even bezig geweest met de karmann
de voor as zit er weer voor en de achter swing armen zitten er ook weer op met nieuwe schokbrekers en de wielen er onder met stuurstang er op nieuwe bitummen matten er op mvg Henrie Last edited by Henrie : 24-04-2011 at 22:08. |
|
||||
|
||||
Mooi Henrie,
je hebt echt niet stilgezeten. Ziet er weer geweldig uit. Nog even en je kunt nog vóór de zomer rijden
|
||||
|
||||
dat ga ik niet redden
de hele body moet nog gedaan worden daar zit nog veel werk in mijn streven is budel volgend jaar klaar |
|
||||
|
||||
erg netjes..
|
||||
|
||||
Quote:
Ga je daar dit jaar ook heen?