|
||||
|
||||
Past dit onder een t2a?
Past een 15", 7j velg met et32 onder een T2a?
Bus is verlaagd dmv dropped spindels, wellicht gaat ie nog lager in de toekomst (verstelbare vooras ligt al klaar maar is nog niet zeker of deze eronder komt). |
|
||||
|
||||
is wel aardig breed, denk persoonlijk dat het te ver naar buiten komt, zeker aan de achterkant, daar heb je niet zo veel ruimte ivm de achterste spatbordrand.
post die vraag anders een even op www.vct2.nl Last edited by hajee : 06-09-2012 at 17:00. |
|
||||
|
||||
Maar zou t lukken? Ik wil geen stretched banden.
Ik wil ze morgen ophalen, maar wil dan wel weten of t past uiteraard... |
|
||||
|
||||
Ik had zelf 17 inch et35 7.5J onder mijn T2b westfalia, met 225 erop.. banden vielen mooi in de kasten...
Ik denk dat er maar 1 ding voorje opzit... heenrijden met de bus en meteen daar passen.. Alhoewel ik neem aan dat je er nog een spacer tussen moet zetten ivm de wielsteek? Je t2a is 5x205 ? (of overgangsmodel 5x112)
|
||||
|
||||
5x112 hij is uit '71 met schijfremmen (maar wel een a-tje).
Maar als 17 inch 7,5j past, dan moet 15 inch 7j toch ook wel gaan? Er heen gaan met de bus wordt lastig, ben nog aan 't afbouwen. En er zitten nog geen banden onder. Last edited by HotWheels : 07-09-2012 at 08:17. |
|
||||
|
||||
T2A/B dus
Lijkt me wel ja, mijn et was alleen 35, maar dat scheelt niet zoveel. Let wel op dat je waarschijnlijk langere tapeinden moet monteren, deze zullen rond de 6-8 euro kosten per stuk. Dit moest ik wel met mijn porsche wielen.
|
||||
|
||||
Nope A (ronde oortjes, kleine achterlichten, tankdop achter de schuifdeur, geen spatbordrandjes voor enz), maar denk dat ie later schijfremmen heeft gekregen oid.
Ik denk dat ik ze van 't weekend dan ga halen. Bandenmaat tips? Valt er wel nog mee te sturen met 7j? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke. Sja, stuurde bij mij erg zwaar (stilstaand).. als je rijdt niets aan de hand.. 120 me losse handen Ligt natuurlijk ook aan de rest van je bus (technische staat) Gr Airbus.
|
||||
|
||||
Ja hoor het past!
|
|
||||
|
||||
gave wieltjes!
|
||||
|
||||
Leuke bus met mooie kleur en wielen zo!
Ik heb ook nog een paar maanden een '71 t2a gehad (zwitserse post hoogdak) die ook al 5x112 had. Toen ook uitgezocht; er zijn een paar maanden geweest tussen de t2a en de t2a/b dat het volledige uiterlijk t2a was maar al wel met t2b techniek. |
|
||||
|
||||
Super, zo Weer eens wat anders dan al die fuchs, brm..etc
|
||||
|
||||
Ja dat vind ik ook.
Ik zat nog te twijfelen over de kleur; gewoon velgen-grijs, pearl-white en de honingraad polijsten of pearl-white en honingraad bruin ( zoals kleuren van mn bus). Maar t wordt gewoon velgen-grijs. |