![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal,
Is er iemand die aan een werkplaatshandleiding kan komen voor mijn Jetta mk2 TD uit 1985? Het is namelijk voor het afstellen van de brandstofpomp. Wat heb ik nog meer nodig om mijn distributieset te vervangen van de Jetta? qua materialen? Mvg, Paul |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb een handboek hiervoor waar dit instaat.
Het is geen gemakkelijk werkje want je moet met een micrometer ook weer je dieselpomp op tijd zetten bijvoorbeeld |
|
|||
|
|||
![]() nou ik heb een ervaren monteur... Ik woon zelf in Limburg...
Gr |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt het boek wel van me lenen als je wilt.
Mijn broertjes wonen in sittard. Ik weet niet of dat in de buurt is? |
|
|||
|
|||
![]() Daar kom ik iedere dag.. volg er opleiding tot docent..
Dat zou echt heel fijn zijn! |
|
||||
|
||||
![]() Haha lerarenopleiding?
![]() Het boek ligt momenteel in eindhoven, maar kan regelen dat het woensdag in limbricht is. Dan zul je daar even langs moeten gaan |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ai, woensdag is voor mij lastig... Ik studeer docent geschiedenis... Overigens is het misschien mogelijk op te sturen via de post? Maak ik je wel even 5 euro over voor de post ofzo? Groet, |
|
||||
|
||||
![]() Ja ik bedoel eigenlijk meer dat hij vanaf woensdag in sittard kan liggen
![]() Je kunt me ook 5 euro overmaken en dan stuur ik hem je morgen wel even op Stuur me even je adres per pb |
|
||||
|
||||
![]() http://www.vwgolf-info.nl/overige_modellen/index.php
de jetta handboek zit er ook bij.. ned en eng !!!
|
|||
|
|||
![]() Zie m niet staan.. ben ik zo blind dan....
|
|
||||
|
||||
![]() http://www.vwgolf-info.nl/overige_m...lf_2_Heynes.zip
Op deze link even klikken dan heb je meteen de haynes |
|
|||
|
|||
![]() Is die er ook in het NL ?
en dit staat er: Covers mechanical features of Van. Does not cover Convertible, Rallye, Caddy, diesel engine, 4 -wheel drive, Mk 1 models or new Golf range introduced in February 1992 |
|
||||
|
||||
![]() ja in nl is wel moeilijk te vinden online,.... !!!!
|
||||
|
||||
![]() Het boek wat ik voor je heb is in ieder geval in het nederlands dus laat maar even wat weten. Deze week heb ik hem nog nodig misschien want de auto gaat morgen op apk en daarna kun je hem wel lenen
|