#1
|
||||
|
||||
verlagen TT
Iemand een idee over welke veren ik het beste kan monteren om een TT 8N
Iets te verlagen in cimbinatie met 19 Inch. |
#2
|
||||
|
||||
verlagen met 19inch, zou ik iig voor een schroefset kiezen. maar je hebt er zoveel. mijn voorkeur gaat trouwens altijd uit naar n schroefset, omdat je dan altijd nog kan doen wat je wil, met hoogte en velgen etc. volges mij is vmaxx, prijs kwaliteit verhouding wel aardig...
__________________
MKll 1.6 Memphis '88 MKll 1.8 Gti 16V kr '87 ( R.I.P ) |
#3
|
||||
|
||||
Ik heb een h&r schroefset over van een 225 pk 4 motion, misschien interesse?
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe nieuw is die ,en wat vraag je er voor ? |
#5
|
||||
|
||||
Verder niemand ervaring met alleen verlaagde veren van een paar centimeter,op de originele schokkers .
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee vrpr 500 |
#7
|
||||
|
||||
ik heb ook wel ervaring met vaste verlagings veren, was bij mn oude golf 2, 4cm, met 16 inch 195/45/16, en ging na verloop van tijd flink aanlopen als mn achterbank vol zat. dus ik zou lekker voor n schroefsetje gaan. ze beginnen nieuw al vanaf de 200 euro voor n setje, als ik het goed heb. en dat vindt ik persoonlijk, goed genoeg voor normaal gebruik.
__________________
MKll 1.6 Memphis '88 MKll 1.8 Gti 16V kr '87 ( R.I.P ) |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn broertje rijdt op zijn A3 (2006) met 40mm Weitec verlagingsveren op de orginele schokbrekers en 8Jx18" et 35 wielen met 215/40 banden. Dit gaat prima en loopt nergens aan, ook niet met 4 volwassenen in de auto en volle koffer. Voor op de parkeerplaats van het sportveld is het netjes genoeg hoor, maar voor de echte liefhebber, mag hij van voren nog wel een centimetertje meer zakken. Persoonlijk zou ik daarom voor een schroefset gaan. Geen extreem dure, met allerlei verstelmogelijkheden van ingaande en uitgaande slag, maar ook geen goedkoop setje. Iets wat in de middenmoot zit wat prijs en kwaliteit betreft. FK, H&R, Weitec, etc. Je weet dan in ieder geval dat je schokbrekers ook nieuw zijn en dat de veren bij de schokbrekers horen. Ook kun je de auto nog gemakkelijk wat meer "stance" geven. En met "stance" bedoel ik het netjes afstellen van de rijhoogte. Een auto die vanachter lager ligt dan vooraan is gewoon niet mooi vind ik.
__________________
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 |
#9
|
||||
|
||||
Nu zag ik bij sommige schroefsets staan dat ze niet voor Quattro geschikt zijn
Wat is dat nu weer |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon zoals het er staat. niet geschikt. De hele achtertrein van een quattro is anders.
__________________
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 |