|
|||
|
|||
VW Golf MKll 1.3 (Zeer goede staat) deze week 600,-!
Volkswagen Golf MK2 1.3
Bij deze bied ik mijn Golfje te koop aan! Eventueel ben ik ook geintreseerd in het ruilen tegen een Jetta MK2. De golf Heeft APK tot Oktober, Maar heeft 7 september een afspraak staan om er een nieuwe APK op te gooien. De auto is helemaal klaar voor de APK op een ding na. De wiellagers. Deze zullen hier ook vervangen worden! Dan is het weer een Top auto! Ik doe de auto weg, omdat ik heel graag een Jetta wil! Specs: Merk VOLKSWAGEN 1990 Model GOLF CL 40KW U9 (54 PK) Kleur ROOD Brandstof benzine Carrosserie hatchback Aantal deuren 2 Km 203000 Kijhard (weinig/geen roest) Altijd binnen gestaan. Motorisch Goed Technish Goed Banden Nieuwe Bridgestone banden (4 seasone 7mm) Interieur ZGAN Wegenbelasting 20 euro p.m. Minpuntjes: Kleine schade aan linker voorscherm. (goed te maken) Versnelling wordt niet "tegengehouden" om hem in zijn achteruit te zetten. Hierdoor moet je hem dus begleiden naar zijn 1. Ik ben hier aan gewend en heb hier geen last meer van. Radiateur stand 1 en 2 werken niet! (relais moet vervangen worden) En mijn achter logo is gestolen! Dit zijn de enige minpunten aan de auto! En deze worden Uiteraard allemaal gemaakt Als de auto voor nieuwe APK gaat! (7 September) Maar misschien wilt een handig iemand dit zelf aan de auto opknappen? Dan kan die de auto voor 7 september komen ophalen! Met nieuwe APK Vraag ik 1050,- Zonder APK (tot 7 september) 750,- Af te halen in Bunnik (Utrecht). Hier nog wat foto's: Met dubbellen Lampen! (krijgt u er ook bij) Hier ziet u de kleine schade (naast de gril, op het voorscherm, klein deukje) Foto gemaakt Tijdens het touren door NL. Zo staat de wagen er nu bij! Last edited by Albu : 30-08-2012 at 13:37. Reason: Anderen auto! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een kwestie van een nylon stripje dat links naast de pook met popnagels vastzit. Ooit voor weinig geld bij Boelm gekocht, was gewoon in voorraad. |
|
|||
|
|||
Bieden mag!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een hele mooie Jetta gevonden die ik graag wil kopen, daardoor! deze week ophalen voor 600euro!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Upje, wil hem ook heel graag tegen een mooie jetta mk2 ruilen! niet te veel km..
|