|
||||
|
||||
Barn171
Even voorstellen, oh ja, helemaal vergeten...
In middels al begonnen met threads te starten terwijl ik me nog niet voor heb gesteld, sorry mensen! Ik ben dus Rik, op dit forum Barn171, De naam omdat ik [en mijn vader] een schuur heb die gevuld staat met een grofweg 18 tal golfjes van het eerste type. Hiervan gaan er binnen korte termijn een aantal verkocht moeten zijn. Zoek je dus nog een leuk project? Laat maar weten! De hobby is begonnen bij mijn opa in '77 die toen een nieuwe GLD kocht. Deze wagen had over een half miljoen kilometers gedraaid voordat hij bij mijn vader terecht kwam. Deze golf is toen zo goed bevallen dat het niet lang duurde of de volgende kwam om de hoek kijken, en de volgende, en de volgende, en de vo... Zodoende hebben wij hier nooit iets anders gereden dan volkswagen golf 1. Hiermee ben ik dus opgegroeid en inmiddels heb ik ongeveer alles van mijn vader geleerd op het gebied van technische kennis. Qua uitvoeringsdetails kun je mij ook alles vragen, ik heb deze gaandeweg leren kennen en ken nu ieder klein detail. Verder heb ik [en mijn vader dus ] naast een overkill aan wagens ook een over-overkill aan onderdelen, meeste als reserve of dat-wat-er-ooit-nog-op-moet-komen, maar ook veel om de andere hobbyisten onder ons aan de gang te houden, te koop dus. Dus ook voor onderdelen voor golf 1 en andere vw modellen uit hetzelfde tijdperk kun je me dus contacteren. Groeten Rik |
|
||||
|
||||
welkom.
|
||||
|
||||
Welkom .
|
|||
|
|||
welkom! en toch een beetje benieuwd naar een fotootje van de Barn!
|
|||
|
|||
Welkom en ook ik zeg foto's
|
||||
|
||||
Welkom, en inderdaad kom maar op met die foto's !!!
|
|||
|
|||
foto´s!! en welkom!
|