|
||||
|
||||
airintake webers (met filmpke)
beste v-dubbers
ik wil op m'n golf ipv de pipercross filters eigenlijk een soort airbox maken zoals hieronder, maar dan van carbonfibre, weet hier iemand een bedrijf die zoiets maakt of levert??? cheerio maarten Last edited by bobby-digital : 13-05-2005 at 15:07. |
|
||||
|
||||
http://www.ceemo.nl/
Hier kan je custom dingen van carbon laten maken. Prijs zal niet meevallen denk ik... |
|
||||
|
||||
waarom maak je niet een aluminium filter huis.
ik weet niet precies hoe jou motor ruimte er uit ziet. maar vind aluminium altijd even bruter en dikker staan dan zon carbon/plastic huis |
|
||||
|
||||
eventueel heb ik nog wel een stuk of wat foto's van motoren met webers en ook dat idee wat jij wilt. misschien altijd handig om ideeen op te doen
|
|
||||
|
||||
of een aluminium huis en dat beplakken met carbon folie
miss een ideetje groetjes bas |
|
||||
|
||||
is op ebay ,vorige maand een lucht verzamelhuis weggegaan voor 100 euro ,was van carbon en voor 16v
|
||||
|
||||
dat bedoel ik is dus niet zo duur.... damn wel net te laat
|
|
||||
|
||||
hoe zit het eigenlijk met het geluid als er zo'n bak voorzit??
ziet er gelikt uit |
|
||||
|
||||
geluid wordt alleen maar mooier, vooral met carbon, gaat als klankkast werken, krijg je een mooie rauwe roffel.......
|
|
||||
|
||||
hmmz wat ik zo van die van hans weis hoor is het eerder krijsen ,maar dan praat je ook over meer dan 7000 rpm
|
||||
|
||||
dat draai ik toch niet, stop bij 7500 ongeveer
maatje van me heeft een E30 M3 met carbon airbox....... kippevel, klinkt fantastisch klonk voor de airbox ook al mooi natuurlijk, maar het verschil is goed hoorbaar |
|
||||
|
||||
ik hou meer van puur natuur ,open kelken
|
||||
|
||||
Voila, ik wist dat ik het wel eens ergens gezien had. Hier dus:
http://www.timms-autoteile.de/d/kat/carbon.pdf prijs valt nog best mee, vind ik. :biggrin: |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit zal ze eens een mailtje sturen hoe en wat, thnx :biggrin:
site is super trouwens..... carbon handschoenklepje voor golf 1!!!!!!! ubergeil.... carbon instaplijsten, airbox........ Last edited by bobby-digital : 09-05-2005 at 14:09. |
|
||||
|
||||
Bobby, ben ook wel benieuwd hoe het er verder bij jou onder de hood uitziet....
|
||||
|
||||
das niet zoveel bijzonders hoor, gewoon 16v op dubbele dellorto's that's all
en niet zo netjes als hierboven :biggrin: als het functioneert is het goed Last edited by bobby-digital : 09-05-2005 at 13:59. |
|
||||
|
||||
Mocht je zo'n carbon box op de carbs plaatsen dan verwachten we natuurlijk wel een filmpje MET geluid!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Anders M.I.V.W. op het forum (emiel kooistra) hij is ook een aardig kunstenaar met carbon, vraag hem eens
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb al een filmpje met geluid met alleen kelken... is ook best leuk kun je die hier gewoon plaatsen?? |