|
|||
|
|||
Caddy MK1
Caddy MK1,
bj 1992, 1.6D, 262dkm (maar deze motortjes zijn veel meer gewend), KTMoranje, Porsche lederen stoelen, complete (zeldzaam en duur) achterklep in matzwart, nieuwe zwart metalen voorbumper met nieuwe bumperhoeken, US-schuifraam, rollpan achteraan, laadbak in rutex met grove korrel, 15" velgen met zeer goede banden, verlaagd vooraan met schroefkit (niet gekeurd, maar heb ori. schokdempers en veren voor keuring), achteraan verlaagd op Amerikaanse manier (met plaat op de achteras, geen omgekeerde as). Pas gekeurd in augustus. Met keuring: 4000 euro - zonder keuring: 3750 euro. Incl. een hoop reserveonderdelen: lichtblokken, stuurkolom met contactslot, driehoeken van de ophanging vooraan, ed. Komen kijken is makkelijker dan eindeloos mailen. Een goed bod mag ook, maar serieus blijven aub. Witte Porsche velgen heb ik niet meer. Last edited by Richard : 21-11-2011 at 20:59. |
|
||||
|
||||
Woonplaats verplicht
|
|||
|
|||
Te zien in Zele, Oost-Vlaanderen, België.
|
|
|||
|
|||
Heb je ook foto's van het interieur en dan met name de stoelen? Doe je die eventueel ook los weg? Ik kan 2 zwart skailederen golf 1 stoelen zonder hoofdsteun inruilen, deze stoelen zijn voor hun leeftijd in redelijk goede staat.
|
|||
|
|||
Hierbij een foto van het interieur, maar er gaan geen onderdelen apart weg of verruild, sorry.
|
|
|||
|
|||
Hup met Caddy. Blijkbaar trek ik alleen maar mensen zonder centen en leukerds, die gemaakte afspraken niet nakomen, aan. Prijs onveranderd, maar ook te ruil voor leuke VAG met meer zitplaatsen dan de Caddy.
|
|
|||
|
|||
Mag dicht, is ondertussen al een tijdje verkocht. Was deze ad. totaal uit het oog verloren.
|