|
|||
|
|||
Wat moet ik hier nou mee??
Heb de Audi te koop staan krijg ik zo'n mail.
Ben niet gewend dat ze zo'n mail sturen die Nigerianen. Of heb ik het mis? De mail schrijft: Beste vriend, Goede dag voor u en hoe gaat het vandaag? ik kreeg uw contactpersoon tijdens het surfen op het web en ik ben geïnteresseerd in het kopen van uw auto, zou ik me graag aan u voorstellen als mevrouw Alexandra Charles en ben een gerespecteerde persoon. dus ik zal graag willen weten of de auto is in goede staat? Ik wacht om te horen van uw onmiddellijke reactie ...... Groeten.
|
||||
|
||||
Lekker laten varen natuurlijk!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb al op google gezocht naar deze e-mailadres maar kon niks vinden. Vaag allemaal, maar ik mail niet terug iig!
|
||||
|
||||
Zou er idd niks mee doen,
|
|||
|
|||
Gewoon terug mailen,
"goedendag mevrouw, dat is uiteraard geen probleem. U kunt naar XXX, te XXX komen, met XXXX,- in contanten" (wel een openbare plek kiezen) |
|
|||
|
|||
Jammer!
Dat het geen serieuze koper is, had al een opvolger in gedachte namelijk!
|
||||
|
||||
Oh die komt wel, maar dat is waarschijnlijk Arie uit Den Haag of Rinus uit schubbekutjeveen, minder spannend, willen waarschijnlijk over de prijs praten en hebben al lang gezien wat er mis is aan jouw auto, get over it of zet hem op de plaatselijke marktplaats van ivoorkust te koop
|
|
||||
|
||||
Een van de trucs is dat een buitenlander (soms via een tussenpersoon) je auto koopt en via PayPal betaalt. Nadat de koper weg is met de auto en de papieren meldt deze aan PayPal dat "het geleverde produkt" ondeugdelijk is oid., en krijgt dankzij de kopersbescherming zijn geld terug. Wat dus vervolgens weer van jouw rekening afgehaald wordt! Auto kwijt, geld kwijt.
|
|
||||
|
||||
Klopt. Kreeg ook heel verhaal over een gozer in t buitenland die via een verhuizer.. en paypal dit... en ik kan zelf niet maar.. allemaal in t engels.
Dikke doei.
|
|||
|
|||
Schubbekutjeveen..........