|
|||
|
|||
Uitlaatsystemen voor kever motor zonder kachel
Hebben jullie michien foto's van uitlaatsysteem onder kevers zonder kachel potten (het liefst met spagettie spruitstuk) en het liefts al vanaf de Cylinder tot aan met de eind demper
( ik heb iedeeen nodig voor mijn projektje!) alvast bedankt
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT Last edited by Vag team leusden (kever) : 27-04-2005 at 16:06. |
|
||||
|
||||
Zal het enigzins proberen te vertalen
Wat hij wil is een uitlaat (liefst spaghetti) voor onder de kever alleen wil hij dat het bochtje niet onder de kever vandaan komt zodat deze in het zicht komt. Verder zijn die gaten waar je "verwarming" naar binnen komt dicht gelast... daar wil hij foto's van hebben of van andere uitlaten.
|
|||
|
|||
dank je Dennis, dat is verhelderend
|
|||
|
|||
zo beter!
|
||||
|
||||
d.w.z. J-pipes en een spagetti ?!
like this :
|
|||
|
|||
dat zal best een kabaal maken! maar zo iets bedoel ik ja zijn er nog meer mensen met een uitlaat onder de kever?
|
||||
|
||||
Quote:
Uh, ja! Heel veel mensen zelfs! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Ik heb een rondgekeken in de file vandaag...... Het stikt van de uitlaten, en niet alleen onder Kevers! :biggrin:
(ik kon het niet laten, sorry) |
|
|||
|
|||
Quote:
L :biggrin: L
|
|||
|
|||
tering wat zij jullie bij de hand man.
weet je, laat maar ik verzin zelf wel wat.
|
||||
|
||||
Quote:
Was maar een grapje hoor!!! Vandaar ook de: |
|
|||
|
|||
snap ik hoor maar denk dat ik toch zelf wat moet gaan maken!
|
||||
|
||||
Hoezo doe je het niet met J-pipes zoals volksaddiction z'n uitlaatssteem?
|
|
|||
|
|||
ik wil de uitlaat niet aan de achterkant zien!
|
|||
|
|||
Zeer Off-topic, maar ik vind die spruitstukken met die aangegoten steun voor het lage stangenstelsel zeeeer subtiel!
Had ik nog niet eerder gezien. Het ziet er een beetje 'Theo Decker-achtig' uit zou ik haast zeggen... Groeten, Walter |
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij klinkt dat als iets dat ze een zgn. 'sidewinder' spagetti noemen. Daarbij komt het 4 in 1 stuk dwars uit; een beetje afgekeken van de Ahnendorp type 4 4 in 1 uitlaat zeg maar. Turbo Thomas (ff googlen voor de site?) uit engeland maakt die dacht ik. Uitlaten zelf lassen geeft 9 van de 10 keer veel minder vermogen dan een doordacht ontwikkeld product. TT test zijn uitlaten op vermogen. Zelf kun je zoiets nooit bereiken. Just a thought. Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
volgens mij moet je gewoon een hide out kopen
|
|||
|
|||
een wat?
|
|||
|
|||
kijk geweldig dit bedoelde ik! deze wordt het goed bezig Beetspeed!
thanks