|
||||
|
||||
Schroefset Polo Coupe
Beste medeforumers
Ik ben op zoek naar een schroefset voor een Polo Coupe van 92. Vind de setjes nogal duur nieuw. Het goedkoopst dat ik vind is een setje van TA Technix op Ebay Deze kosten namelijk 499€ met 12,5€ verzendkosten naar Belgie. Heb namelijk ook goca-attest en montage-attest nodig voor naar de keuring te gaan. Iemand suggesties, tips, info, koopjes, ... Alles is welkom. Bedanktt! Greetzzz |
|
||||
|
||||
moet je volgens mij nog steeds wel je eigen veerpoten voor opsturen
|
|
||||
|
||||
www.teiletreff.de staan de TA technix op voor 380euro ex verzendkosten of word de set zoveel duurder door die Goca-attest?
http://item.teiletreff.de/010622-ta...vw-polo-86c-neu |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij is dat bij TA niet het geval, alleen kw en dergelijke. maar dat weet sanderbeer het beste die is van belgie en heeft zo,n set op zijn polo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was al van plan om van Ebay te bestellen binnen enkele maanden omdat ik ze NERGENS onder de 499€ vind voor mijn polo. Dus al heeeel erg bedankt voor deze link En ik ga hem zoiezo bestellen zonder de attesten, want de attesten kan ik krijgen voor 60€ bij hottuning.be. Ik heb ze gecontacteerd en ze zeiden mij dat ik die papieren kon aanvragen bij hun voor die prijs. Dus als dit wel degelijk 380 kost of iets meer met verzendkosten erbij ben ik u zeer dankbaar. Ga hem zeker bij favorieten zetten zodat ik het niet vergeet Wel een vraagje: er staat bij --> Gültig bis: 24.06.2011 Wat houdt dit in, vervalt deze prijs dan of blijft dit zoekertje er gewoon opstaan? Greettzz Last edited by Polo.CL.Coupe : 14-06-2011 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben van plan iets van TA Technix te bestellen, kwestie van de beste prijs. En heb toch nergens iets gelezen van eigen veerpoten opsturen en dergelijke. Dus denk zoals Richard zegt, bij TA Technix niet |
|
||||
|
||||
FK Highsport schroefset
Wat zeggen we hiervan? Ik zie hier ook nergens bijstaan dat ik mijn originele poten moet opsturen? Iemand meer info, ervaring, tips bij deze set? Greetzz |
|
||||
|
||||
Rij ik zelf ook op met mijn G40.
Goede set, niet te stug, kan aardig laag. Maar bij mij moesten de originele veerpoten destijds erbij worden gegeven. ( dit natuurlijk niet gedaan, maar op de sloop voor € 30,- 2 stuks originele veerpoten gehaald )
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de reactie, ik heb hier nog 2 oude volledige poten staan waar de wiellagers van kapot zijn. Moeten ze er 4 hebben of 2 dan? Als ze er 4 nodig hebben kan ik best 2 gaan bijhalen op de sloop dan Maar ik zie het er niet bij staan, en op een nederlandse site zie ik dezelfde set staan waar ze wel achter de originele poten vragen. |
|
||||
|
||||
En wat betekent dit als dit bij de informatie van een set staat, maar er staat wel bij polo 86c 76-94.
Mit großer VA Radlageraufnahme |
|
||||
|
||||
Bij mij ging het alleen voor de voorpoten.
FK gebruikt deze om daar de schroefdraad verstelling op te lassen als ik het goed heb. M.a.w. een nieuwe schroefset is gewoon een aangepaste gebruikte ( dat regeltje trouwens wil zeggen, dat ze alleen de veerpoten willen hebben van de latere types, vanaf 91 denk ik dan, met vierkante koplampjes, maar volgens mij had jij een 2e topic aangemaakt las ik. )
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat is bij FK denk ik wel het geval. En ja ik heb een nieuw topic aangemaakt hierover en die FK set is niet meer verkrijgbaar/uitverkocht. Heb ook een mailtje gestuurd naar die kerel van Teiletreff die voor 380 euro Ta Technix setjes verkoopt. Hij heeft mij geantwoord dat deze ook uitverkocht zijn op het moment, maar dat ze terug verkrijgbaar zijn in september. Dus ik ga daar op wachten, want van TA Technix kan ik ook makkelijk aan de juiste papieren geraken voor Belgie. Thanksss |
|
|||
|
|||
kan er iemand me voorthelpe met een te betale schroefkitje voor een polo 1f?
alvast bedankt |