|
||||
|
||||
Schmids Revolution 13x8j 3delig incl. Dunlop SP2000 nu €500 !!
Hierbij bied ik mijn schmids revolution velgen aan.
Ik weet niet of ze zeldzaam zijn of niet maar heb de 3 delige versie nog maar 1x eerder gezien. Omdat ik voor mijn werk gewisseld ben van auto en deze te klein vind voor mijn nieuwe auto bied ik ze nu te koop aan. Specs: 4x100 13 inch 8j Breed 3 delig ET waarde is Onduidelijk (niet super breed zie voorbeeld foto) Alle velgen zijn losgehaald voor het polijsten van de randen. Dit heb ik alleen niet afkunnen maken. maar dit is ideaal voor als je de harten ook een andere kleur wilt geven. verder zitten er ook 4 goede banden bij: Dunlop SP SPORT 2000 175-50-13 alle vier nog ± 6mm Profiel. De velgen zijn allemaal compleet op 1 ring na die bij de wiel bout hoort. Die ben ik kwijt maar ben er zeker van dat deze nog verkrijgbaar zijn of te maken zijn. Ook krijg je er nog een tube kit bij om de velgen weer af te dichten. !prijsverlaging deze week ophalen !€ 500.- redelijk bod mag ook via PM. Vragen of meer foto's kan ook via PM. Foto's: Voorbeeld foto!
Seat Ibiza 6K2 Last edited by GaryVW : 07-08-2012 at 13:22. |
|
|||
|
|||
Grappig om na 4 a 5 jaar je oude wieltjes weer eens te koop te zien staan Iig heel veel succes met de verkoop ... zijn het geld meer dan waard !
|
|
|||
|
|||
super gave velgen, maar zitten de rvs boutjes er ook bij ??
|
|
||||
|
||||
ja deze zitten er ook bij ! velgen zijn compleet. op die enne ring van de wielbout na .
tevens up !
Seat Ibiza 6K2 Last edited by GaryVW : 16-06-2012 at 21:58. |
|
|||
|
|||
heb eventueel teledails 16 inch met banden en adaptors in te ruilen
zijn recent opgeknapt hard zwart gepoedercoat en de randen gepolijst |
|
||||
|
||||
trouwens inmiddels al 1 velg in elkaar om te passen.
|
||||
|
||||
Up! geen inruil meer mogelijk !
|
||||
|
||||
Deze week ophalen 600 euro!! liggen in de weg.
|
||||
|
||||
prijsdaling nu 500 euro !!!
|
||||
|
||||
Up ! 500 euro voor dikke 3 delige velgen met goede banden !
|
||||
|
||||
verkocht mag dicht