|
|||
|
|||
nieuwe daily golf 1 gti
zo heb me al een keer voor gestelt hier zie topic
mijn andere project http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37161 heb vorige week de golf1 gti 82 orgineel nl gekocht van ingrob heb er een paar dingen aan verandert stikkers verwijdert instrumentenpaneel vastgezet randje grill rood gemaakt (komt nog een andere grill in) olie tempmeter weer aangesloten hier de foto's dingen nog tedoen velgen spuiten roestgaatje in dorpel weghalen en dicht maken orginele grill plaatsen enkele lampen kleine wens misschien andere uitlaat maar eerst ff op vakantie nog Last edited by fire&ice : 14-09-2008 at 17:56. |
|
||||
|
||||
vette bak
|
||||
|
||||
Mooi ding, Komt vast goed
|
||||
|
||||
Ik had hem al op marktplaats gespot en al aan een kameraad gemaild. Hij heeft nog contact opgenomen, maar de gti was al verkocht. Toch leuk dat hij in goede handen is gekomen.
Leuke bak!!!
|
||||
|
||||
Leuk ding! welke kleur worden de velgen.
|
|
||||
|
||||
Ruig bakkie, veel plezier er mee he.
|
||||
|
||||
Mooie GTI!
Eigenlijk te zonde om als "Daily" te gebruiken. |
|
||||
|
||||
heel veel plezier ermee(snik) en hij is in goede handen gekomen gelukkig.
btw:hij heeft dus echt NIET op marktplaats gestaan hé |
|
||||
|
||||
mooie golf, die moet je zeker koesteren
|
|||
|
|||
Quote:
dankje de auto rijd in iedergeval super de ideën komen hier en daar al naar boven om hem na de golf 2 ook te restaureren en misschien ook met een ander hart erin Pedaalemmer Leuk ding! welke kleur worden de velgen de velgen worden gespoten in 744 mercedes velgen zilver |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd een mooie GTI, mare waarom niet als daily gebruiken? gebruik de mijne ook als daily, gaat prima mvg Mike |
|
|||
|
|||
Quote:
idd ik ken er ook meer die een hele mooie golf 1 hebben en die rijden er ook iedere dag mee een auto is om mee terijden anders hadden ze er wel een groote doos bij gegeven had je hem er in kunnen zetten en naar kunnen kijken |
|
||||
|
||||
helemaal mee eens, stil laten staan is ook zonde en als je het gewoon bijhoud/onderhoud geeft kan het toch geen kwaad...?
|
|||
|
|||
ff een kleine update andere grill er in gezet
met een beetje mazzel heeft hij volgend jaar weer zijn orginele kleur hou jullie op de hoogte |
|
|||
|
|||
mooie wagen ! ....... en die grille ....... super !!
|
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit. super mooi ding
|
|||
|
|||
Waarom toch deze leuke golf weer verkocht?
|
||||
|
||||
mooie gti in- de-kleur
om een beetje in te haken op daily of niet, ik gebruik die van mij alleen bij mooi weer, en zeker niet als er zout is gestrooid het blijft een roest gevoelige golf dat eerste model, als daily heb ik een golf 4. en dan heb je ook airbag en abs, geeft toch een iets veilig gevoel |