|
||||
|
||||
Close please
Mag dicht
Last edited by vw-unit : 19-11-2012 at 10:59. |
|
||||
|
||||
PS, nog vergeten te vermelden.
Ook het originele gereedschapstasje wat origineel bij de auto geleverd werd zit er nog bij! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is de Audi nog te koop?
Enig idee welke formaliteiten moeten worden ondernomen om deze in te voeren naar België en vervolgens hier in te schrijven? Is dit Uberhaupt mogelijk? Dank |
|
||||
|
||||
Audi is nog te koop maar heb zelf geen flauw idee welke stappen
je moet ondernemen om deze in België op kenteken te krijgen. Lijkt me i.i.g. geen probleem aangezien ik alle papieren erbij heb. |
|
|||
|
|||
Quote:
- uitschrijven bij de RDW in Nederland door de verkoper (eventueel samen met de koper erbij) -transport naar België: op een trailer geen probleem, al rijdend moet er na de uitschrijving bij de RDW transitplaten aangevraagd worden. Met de documenten die je krijgt ga je naar een autowinkel en twee platen laten persen en te plaatsen op de auto. MOET niet maar is wel aan te raden. Alle papieren moeten zeker mee naar België komen - in België asap naar de douane voor vignet 705 aan te vragen (krijg je direct) - autokeuring: afhankelijk wat je wil. Oldtimer = gewoon oldtimerkeuring op de platen van je primair voertuig. Dagelijks gebruik: uitgebreide keuring met Z-platen. - bzoek aan de DIV met de alle papieren voor inschrijving. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor het antwoord! Zeer handig!
Ik was op reis en kon via smartphone niet inloggen op mijn profiel om een antwoord te geven. Bij deze ff vermelden dat ik ondertussen al een andere wagen heb overgekocht van een vriend. Toch bedankt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks en is idd liefhebbers auto maar dat zijn nagenoeg alle oudere Audi's en VW's |
|
||||
|
||||
4800 € Last edited by vw-unit : 08-11-2012 at 11:46. |
|
|||
|
|||
Misschien zeker en vast wel interresant!
http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/a...-lidstaat.dhtml Just saying als u nog kopers uit België heeft en uw keuring is nog geldig. |
|
||||
|
||||
Quote:
, zeker interresant als iemand de Audi wil invoeren in België |
|
||||
|
||||
|