|
|||
|
|||
TE KOOP Passat Variant GT 16V
Te koop:
Volkswagen Passat Variant GT 16V Bouwjaar 1990 KM Stand 318.000 Apk t/m 22-5-2013 Kleur Mat grijs(was origineel rood) Opties: Centrale deurvergrendeling Trekhaak Schuifdak (door vorige eigenaar dichtgekit ivm lekkage) Stuurbekrachtiging Schroefset (raceland) 16 inch Lm Velgen, voor 7jbreed en achter 9J breed Voor de apk is er veel aan gedaan: Wiellagers achter links en rechts vervangen Stuurkogels links en rechts vervangen Aandrijfas hoezen links en rechts vervangen Stuurhuis hoes rechts vervangen Dorpels links en rechts gelast Banden voor vervangen Ruitenwissers vervangen Minpunten: Nokkenaskeering moet nog worden vervangen, deze lekt namelijk. Startmotor begint slecht te worden, blijft af en toe hangen met starten. Verder is de auto technisch in goede staat. Auto gaat weg omdat ik diesel moet rijden voor mijn werk. Vraagprijs €850 Voor meer info ff een pb sturen of bellen naar 06 1488 6768 Mvg HenkGti Last edited by HenkGti : 21-07-2012 at 13:25. |
|
|||
|
|||
auto mag eventueel ook in onderdelen weg...
|
|||
|
|||
Schroefset en velgen gereserveerd voor mij