|
||||
|
||||
Sloop Golf mk2
Onderdelenlijst;
Bobine - 20 euro Startmotor - 15 euro Origineel"Tour" front - 35 euro (is grill, koplampen +front) Binnenspiegel - 5 euro VAG onderhoudsboekje - 2 euro Chromen deurplaatjes - 20 euro (heb ik er zelf ook voor betaald) Originele einddemper - 10 euro Mooie zwarte hoedenplank - 15 euro Middenconsole, zwart - 25 euro Pookknop - 5 euro Relais - 10 euro (alles samen) Fotos Last edited by BadMuts : 06-03-2011 at 21:57. |
|
||||
|
||||
M.a.w. de Golf gaat hoogstwaarschijnlijk gesloopt worden tenzij er nog iemand voor komt.
Heb je onderdelen nodig? PM me ff ! Alles zit er nog op/aan, BEHALVE; -accu Kleurcode zal ik aankomende week even naar kijken! |
|
|||
|
|||
bumpers, voorruit, jetta front, cl lip, ruitenwissermechanische en spiegels zijn verkocht
|
||||
|
||||
Quote:
idd, die zijn inmiddels al weg tja, de rest blijft over -uitlaat delen (oa remus einddemper) -motordelen (bobine, startermotor etc.) -verlaging (80/60 vaste verl.) -interieur pm me met wat je nodig hebt en wat je ervoor wilt geven! Grt. Rene |
|
||||
|
||||
war zit je ergens?ik zoek nog een deur voor de racert...
bijrijdersdeur netjes?(geen roest,deuken/krassen geeen probleem)
|
|||
|
|||
Quote:
voor zover ik gisterenavond gezien heb zijn de deurtjes nog netjes
|
||||
|
||||
hahaha, heerlijke reacties weer! :P
Voor zover ik nog weet zijn de deuren idd nog goed. Zijn sowieso nog hard! Auto staat idd in Enschede |
|
||||
|
||||
Even weer omhoog. Moet alleen de verlaging er nog onderweg halen.
Dan gaat ie naar de sloop. Wees er dus snel bij voor wie nog wat moet hebben |
|
||||
|
||||
kun je mij een pm sturen wat je voor de hele auto wil beuren?
dan haal ik um bij je weg.
|
||||
|
||||
ik kom um ophalen
moet nog even kijken wanneer.
|
||||
|
||||
Ik ben opzoek naar een dynamo, steun en poeli voor een 1.3 motor uit een golf. Heb je die nog en wat wil je er voor hebben?
|
|
||||
|
||||
@Jorp, pm
|
|
||||
|
||||
ff een upje, bovenstaande ligt er nog
|
|
||||
|
||||
kom je naar Speed volgende week? zo ja dan mag je de hoedenplank meenemen voor me.
|
||||
|
||||
Quote:
zoals het er nu naar uit ziet niet....... |
|
||||
|
||||
zit hier stuurbekrachtiging op?
|
||||
|
||||
Heb je de hoedenplank nog? Waar evt. op te halen (of verzending mogelijk?)
|
|
||||
|
||||
Onderdelenlijst;
Bobine - 20 euro Startmotor - 15 euro Binnenspiegel - 5 euro VAG onderhoudsboekje - 2 euro Chromen deurplaatjes - 20 euro (heb ik er zelf ook voor betaald) Middenconsole, zwart - 25 euro Pookknop - 5 euro Relais - 5 euro (alles samen) Originele koplampen - 15 euro Prijzen excl. verzendkosten. Interesse? Stuur even een PM ;-) |