|
||||
|
||||
PP520 Race Nozzles
Zoals de titel het al zegt, ik ben opzoek naar PP520 Race nozzles voor in mijn golf 3 M-TDI.
Ik zou ze graag ergens bestellen op het net of afhalen. Ik heb ze namelijk dringend nodig, vandaar... Als iemand een adresje weet waar ze zo te verkrijgen/af te halen zijn tegen een goeie prijs, let me know. Alvast bedankt, Gegroet, Thomas
|
|||
|
|||
Misschien ff een advertentie plaatsen in het gezocht stuk?
|
|
|||
|
|||
wat zoek je nu eigenlijk PP520 of Race 520
want jij maakt van 2 type's een combinatie ! wat voor turbo gebruik je want voor Race 520 heb je best wat lucht nodig ( Grote Turbo ! ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
diesel-service.nl
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kbedoelde natuurlijk de Race 520 nozzle of ook wel de 520 powerplus genoemd. Ik heb een 1900 TDI vanuit een golf 3, opgebouwd met een manuele pomp van een Iveco 2.5l TDI. Te samen met een KKK K14 en een grote IC van renault. De turbo is niet zo een heel grote maar spoelt wel snel op en gaat gemakkelijk door tot 1.6 bar. Volgens mij moet dat voldoende "lucht" geven voor dergelijke nozzles te gebruiken.
|
|||
|
|||
Race 520 is anders dan PowerPlus520 !
je Turbo is veel te klein voor Race520 ! dan is het net de stoomboot van sinterklaas veel diesel , en veel te weinig lucht ! als ik jou was zou ik PP764 nemen ( zit Tussen PP520 en Race520 ) groot zat , zelfs als je later nog eens een K24 zou monteren te grote Nozzle's heb je ook niks aan ! Last edited by Fastboelm : 26-07-2012 at 17:36. |