|
|||
|
|||
1.3i NZ start niet meer
Hallo,
Zo juist is mijn 1.3 NZ er ineens mee opgehouden. Eerst startte ik en liep de motor vrijwel meteen, maar tijdens het weg rijden stopte de motor en kreeg ik deze niet meer aan de praat... De laatste week heb ik dit vaker gehad, maar de motor startte dan steeds weer na 2 of 3x starten. Maar nu draait de motor wel tijdens het starten, maar slaat niet meer aan... hallgever misschien? of heeft iemand misschien nog andere tips? Thx!
|
||||
|
||||
controleer of je vonk hebt ,,
vaak is het modulle zit onder je bobine , kun je dan beter geheel vervangen ,,eerst even testen wat hij doet even wat remreiniger in je lucht filter spuite en starten ,, als hij hem dan effe pakt heb je vonk ..controleer dan je benz toevoer , maar denk modulle , succes |
|
|||
|
|||
Heb je een toerenteller? Zit daar tijdens je startpogingen nog beweging in? Zo niet, dan heb je geen Hallgeversignaal en start hij nooit. Je kan dat ook tijdens het starten testen met een LED-lampje.
Spanningsrelais 32 en brandstofpomprelais 67 zijn beide nog goed? |
|
||||
|
||||
Vaak als je een toerenteller hebt, en hij valt uit, dan slaat de toerenteller.
Even ontsteking vervangen dan. (hallgever)
|
|||
|
|||
Quote:
Zojuist weer even geprobeerd te starten, maar tijdens het starten beweegt de toerenteller niet, dus zal inderdaad de hallgever wel zijn... ik heb het nog niet getest met een led-lampje. Heeft iemand misschien nog een ontsteking liggen incl. hallgever? thx!
|
||||
|
||||
heb nog wel ondstekingen liggen ,,
vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
Quote:
wat kost ie?
|
|||
|
|||
Gister een 'nieuwe' onsteking geplaatst en... hij doet het weer!
bedankt voor de reacties!
|
||||
|
||||
mooizo!