|
|||
|
|||
Iemand met een Golf Pasadena?
Hallo, ik heb een verzoekje aan alle Golf Pasadena (1.3 ltr) bezitters onder jullie: heeft iemand voor mij een foto van de kofferbaksticker, of een lijstje met alle codes die daarop staan?
Alvast bedankt!! |
|
||||
|
||||
Ligt volgens mij ook aan welke kleur de Golf is. Had het al even Gegoogled
daar stonden wel wat voorbeelden op. Google en dan afbeeldingen. Typ: Golf Pasadena Sticker.
|
|||
|
|||
Het gaat mij erom wat er normaalgesproken bij een Pasadena aan M-codes op die sticker staat, de kleurcode is niet belangrijk (Pasadena is er maar in een beperkt aantal kleuren en die weet ik wel).
Zelfs met google vind ik niks. |
|
||||
|
||||
Heb het helemaal verkeerd gelezen/begrepen man! Ik dacht simpelweg de stickert met de text op de buitenkant. Want die zijn ook verschillend in kleur geleverd namelijk.. Dit dan..? http://www.doppel-wobber.de/forum/v...tungscodes.html
|
|||
|
|||
Ja, dat soort codes bedoel ik inderdaad! Maar dan wel welke selectie van die lijst er in geval van een Pasadena op de kofferbaksticker terecht komt.
|