|
|||
|
|||
RH/Artec L Edition 8,5x18 verdicht
Na lang wikken en wegen gaan mijn velgen toch in de verkoop.
Dit seizoen wil ik iets anders gaan zoeken. Een set 2 delige 18 inch Artec L Edition velgen. Komen uit dezelfde fabriek als RH. Maten: 8,5J x 18 et 59. Steek 5x112. De randen zijn ongeveer 1,5 jaar geleden hoogglans verdicht en de harten professioneel in een parelmoer wit van de nieuwe Fiat 500 gespoten. Banden zijn van Nankang in maat 215/40/18. Allemaal met minimaal 6mm profiel. Bij de velgen zitten 4 originele rh adapters. 2x 15mm met langere bouten en 2x 25mm. Alle korte originele rh bouten zijn ook aanwezig. Prijs voor 4 losse velgen: 650 euro Prijs voor 4 losse banden: 200 euro Prijs voor adapters: 100 euro per set van 2 Complete set: 900 euro Last edited by bluebastard : 30-01-2012 at 17:01. |
|
|||
|
|||
Heb besloten ze zelf te houden.
|
|
||||
|
||||
Niet meer in de verkoop?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nope. Voorlopig niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht je ze alsnog willen verkopen, geef maar een gil. |
|
|||
|
|||
Heb besloten toch voor andere velgen te gaan dus deze gaan opnieuw in de verkoop.
5x112 adapters zijn niet meer aanwezig. Zitten nu eventueel adapters naar 5x100 bij. 2x 25mm en 2x 30mm. Voor meer info graag een pb. Last edited by bluebastard : 12-08-2012 at 22:13. |
|
|||
|
|||
(in)ruil van velgen in 18/19 inch steek 5x100 mogelijk.
Reacties svp via pb. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Nog te koop
|
|
|||
|
|||
Mensen die alleen (per pb) naar de laagste prijs vragen kan ik niks mee en reageer ik dus ook niet meer op.
Contact me aub alleen als je echt serieus interesse hebt. Laten we niet elkaars tijd verdoen. Ik sta open voor ieder (serieus) bod en (in)ruil maar we hebben het hier niet over een setje chinese imitatie wielen die op iedere hoek van de straat staan!!! Zoals rechtsboven in de topics staat is mijn woonplaats Alkmaar !! Als je het te ver rijden vindt (nederland is maar klein) ben ik best bereid de koper tegemoet te rijden. Last edited by bluebastard : 07-09-2012 at 21:59. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|