|
|||
|
|||
alexie31
de meeste(zeker van de oudere garde )kennen mijn cabrio nog wel denk ik,helaas staat hij,door wat onverwachte omstandigheden, nu alweer 3 jaar stil,maar ik blijf hopen dat hij volgend jaar weer op de weg komt,in opgefriste conditie....
Daar ik het toch niet kan laten(nu alweer 3 jaar zonder meetings) kwam ik toevallig in contact met gert-jan, die een schitterend aparte,mooie audi 60 te koop zette. Vandaag de deal gesloten,en ff 188 km richting noorden gereden om hem op te halen Weet niet hoever ik met deze auto wil gaan,kwa "verbouwing" maar dan zien we wel,er zit wel nog het nodige werk aan,maar de basis is goed. wat foto`s is altijd wel lekker bij een verhaaltje....volgend weekend live bij m.i.v.w. ja,en tis een nieuwe auto he....;-) verdomd weinig bodemruimte..... |
|
||||
|
||||
wat een ruig ding
|
||||
|
||||
gaaf ding, die doet die cabrio snel vergeten.
|
||||
|
||||
Deze is zo gaaf!!! Ik vind hem al helemaal af. Veel plezier ermee.
Stiekem wil ik er zelf ook zo 1.
|
|||
|
|||
Quote:
dat wil ik niet hopen.... |
|
||||
|
||||
Toffe audi zeg! Hoop m van t weekend te zien