|
||||
|
||||
origineel GTI front golf 1
waarschijnlijk een domme vraag maar ik stel hem toch :biggrin:
kun je de originele Golf 1 grill met rode bies nog nieuw bestellen?? of is het gewoon een kwestie van de buitenste rand roodmaken van m'n huidige grill..... thnx maarten |
|
|||
|
|||
normaal heeft een originele gti grille een rode rand dat om de grille zit geklemd, dus enkel roodmaken is het niet (kan wel maar is niet origineel)
of ze nog nieuw tekoop is weet ik niet erwin |
|
||||
|
||||
Of je zoekt een grill met een chromen rand en maakt die rood, deze zijn nog iets makkelijker te vinden
|
||||
|
||||
www.typ17.de maarten daar kun je ze nog nieuw kopen. ps heb de brede spatbordranden binnen,zal binnenkort ff doormailen.
|
||||
|
||||
www.golf1onderdelen.nl had laatst ook nog eentje te koop
|
||||
|
||||
Ik heb er laatst eentje via marktplaats kunnen kopen, moet binnenkort alleen nog ff de randen weer opnieuw rood spuiten. Weet trouwens iemand of er verf afbijtmiddel is voor kunststof?
Groeten Tim |
|
||||
|
||||
Quote:
ok thnx ik zie het wel verschijnen cheerio maarten |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb daar ook even gezocht maar ik kan ze niet vinden hoor mischien weet jij waar?? |
|
||||
|
||||
Quote:
De website www.typ17.de werkt bij mij niet.. ? |
|
||||
|
||||
oeps een streepje ertussen. www.typ-17.de
verfafbijt voor kunststof? de randen om de grille zijn van metaal/de orginele dan. brede spatbordverbreders heb ik nog 1 set van liggen maar is nu ff gereserveerd voor Maarten.
|
||||
|
||||
op die site is hij ook al lang niet meer leverbaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Neej die randen weet ik wel dat die van metaal zijn. Die heb ik al glad geschuurd, zijn nu net de chromen versie Maar ik bedoelde het middenstuk van de grill, de lamellen. Dat hebben ze blijkbaar een keer gespoten maar op een aantal plaatsen laat de verf los en komt de witte onderlak te voorschijn, wat er niet uitziet. Ik ben al een tijdje aan het krabben maar het is een pokkewerk vandaar dat ik het vroeg. Trouwens duitse eBay bieden ze nog wel soms zulke grilletjes aan. Groeten Tim |
|
||||
|
||||
ik heb hier de "echte" kleurcode voor de rode lijsten:
je hebt allemaal soorten marsrood maar dit is de goede! LA5A (marsrood) dit is de code van www.doppel-wobber.de |
|
|||
|
|||
verfafbijt voor kunststof --> universele afbijt... staat ook op dat het niet op plastic inwerkt als het goed is... anders probeer je het op een ander stuk plastic he...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is zijn die dingen van metaal .. bij mij tenminste wel Ik mis btw het bovenste grote deel .. das best wel klote. Heb rest van lijsten er ook afgehaald, maar wil ze er ooit wel weer op hebben. Maar een beetje marktplaats kijken ofzo .. of als iemand nog iets heeft hoor ik het ook graag |