|
|||
|
|||
zwarte koplampen vento
Ik weet dat dit onderwerp al vaker naar boven is gekomen maar omdat de topics verjaard zijn en ik eigenlijk nog niet echt een antwoord heb kunnen krijgen op mijn vraag. heb ik een nieuwe topic gemaakt.
Ik ben op zoek naar zwarte koplampen voor in mijn vento, gewoon vanuit een webshop of iets dergelijks. ik heb zelf al wat rond gezocht naar sites maar heb tot nu toe nog helemaal niks kunnen vinden. Heeft iemand enig idee waar ik de smok koplampen kan kopen indien ze überhaupt nog te koop zijn? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Gekeken op de site van volkswarenhaus, daar zijn ze maar terug leverbaar vanaf oktober/november 2012.
Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
kan gesloten worden!
|
|
||||
|
||||
Wel hier vragen om hulp,maar verder geen text en uitleg geven of je nu iets hebt gevonden.