|
|||
|
|||
rolkooi lassen?? wie en waar?????
Hee hallo!
Ik ben opzoek naar adressen die een rolkooi inbouwen GELASTE kooi wel natuurlijk! Iemand enig idee wie en waar het gebeurd?? Liefst in het midden van het land!! Of ergens anders ook goed he!! En mischien prijzen?? Of tel nummers?? Alvast bedankt!! Groetjes joey. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als je zelf de kooi intekent kunnen wij hem er ook in lasen, je kan altijd even emailen
|
||||
|
||||
Misschien wel handig om te weten: moet hij FIA gekeurd zijn of niet? want dat kan veel schelen.
Wij hebben die van ons bij GB metaaltechniek laten maken (broer van Biesheuvel) http://www.rolbeugels.nl/rolbeugels/referentie/39 Heel netjes gedaan vind ik.
|
||||
|
||||
praamstra kooibouw in Kootstertille 06-28531369
|
|||
|
|||
Hee het hoeft geen fia goedgekeurde kooi te zijn hoor!!
En allemaal alvast erg bedankt!! |
|
|||
|
|||
maar nu heb ik een vraagje over zo rolkooi ik wil ook graag kooi maar nu is de vraag mag je een kooi erin laten lassen als de auto nog gekeurd moet worden want hier en daar lees ik van ja het mag met een fia gekeurde kooi en de ander zegt van je moet een kooi hebben die is goed gekeurd maar die moet je erin kunnen schroeven. wie kan mij hiermee helpen?
|
|
|||
|
|||
Voor straatgebruik mag je de kooi lassen. Officieel moet je dan de auto wel opnieuw laten wegen bij het rdw.
( Had dezelfde vraag dus heb de RDW destijds gemaild). Of het een Fia kooi is of niet maakt voor straatgebruik dan ook niet uit.
|
|||
|
|||
Waarom kom ik Erik Messink niet tegen hier? Die heeft mijn kooi gelast (en vele andere) op maat en normale prijzen. Top kwaliteit!
|