|
|||
|
|||
Echte 3 delige Brock B9 9,5x19 5x112
Hierbij bied ik mijn set velgen aan wegens overcompleet .
Merk : Brock Type : B9 Maten : 9,5x19 Steek : 5x112 ET : 32 Banden : 235-35R19 Nankang 1500km Ventielen : verborgen stalen ventielen Deze set is door mij in de winterperiode 2009 / 2010 volledig klaar gemaakt . D.w.z. de harten van deze velgen zijn 2K zwart gespoten . De wielen zijn daarna door de Firma Brock opnieuw in elkaar geschroefd en afgedicht . Ook zijn er nieuwe naafkappen gemonteerd . De naafkappen op de foto zijn vervangen voor originele Brock exemplaren De binnen en buitenschotels zijn volledig edelstahl en hierdoor nagenoeg onderhoudsvrij . 1 velg heeft aan de binnenschotel een kleine reparatie ondergaan in de vorm van een lasje van +/- 3cm . Dit is proffesioneel gedaan bij de velgendoktor en accoord gevonden door Brock ! De banden zijn door Banden & Wielencentrum Venlo nieuw geleverd en gemonteerd . Ik had deze set onder mijn passat 3B Highline 2.5 V6 tdi variant maar door het verkrijgen van een lease-auto heb ik de passat verkocht maar de velgen gehouden . Vraagprijs voor deze superset € 1.000,- Last edited by passatgt16vg60 : 21-06-2011 at 09:07. |
|
|||
|
|||
Goed en passend bod sla ik natuurlijk ook niet af !
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Is het mogelijk, dat ik twee velgen van u overneem. Ik wil ze namelijk onder mijn trike monteren. Met vriendelijke groet, Trikefanaat. |
|
||||
|
||||
Ja dat kan krijg je er ook nog 2 reservewielen bij!