|
||||
|
||||
Schuuropruiming, Golf mk2 en mk3
Ik heb vanwege mijn project nog wat spul over:
Electrisch schuif/kanteldakje, lekdicht en goedwerkend. Met bijbehorende lichtbakje met knopjes en het sleuteltje voor handmatig bedienen. Afkomstig uit een mk3 VR6 van 1992 40 Euro Beide voorstoelen en complete achterbank met hoofdsteunen voor Volkswagen Golf mk3. De bestuurdersstoel heeft de bekende instapschade, verder is het interieur in goede staat. Moet wel even schoongemaakt worden. Afkomstig uit dezelfde Golf VR6 40 euro Motorkap Dusty Mauve, wel deukvrij maar wel met wat krasjes 25 euro Spiegels in goede staat Dusty Mauve 25 euro Hella achterlichtkappen origineel mk3 GTI/VR6 20 euro Volledig zwarte achterlichtkappen mk2, origineel zwarte Hella 20 euro Complete 1.8i 66kW motor (motorcode RP)uit de Fire & Ice. Compleet dus met alle aanbouwdelen zoals dynamo, pompen, kabelboom tot aan de zekeringkast en versnellingsbak en aandrijfassen. Is zo uitgebouwd, motor is 100% goedlopend en de bak is ook 100% in orde. Alleen 1 homokineethoes is kapot gegaan. Eventueel heb ik er nog wel het nodige spul bij zoals subframe, stuurhuis met stuurbekrachtiging, remklauwen, draagarmen, fusees enz. enz. Prijs voor de motor en bak 125 euro, als je er meer bij zoekt even PB sturen a.u.b .
|
||||
|
||||
Het interieurtje is reeds verkocht !
|
||||
|
||||
Up! De motor en bak liggen me wat in de weg dus mag weg voor elk bod
|
|||
|
|||
die motor en bak en heel de bijbehorende dingen erbij, past dat zo in een golf 3 (die nu 1.4 is) blok van een maat van me is ontploft.
|
||||
|
||||
Jawel, past er zo in! Qua kabelboom volgens mij ook, maar zo niet dan heb je de juiste kabelboom erbij. Je zou even hier op het forum rond moeten vragen wat de eventuele verschillen zijn. Heb alleen de stuurpomp niet meer, maar die zou je van de mk3 kunnen verwisselen (zijn identiek). Voor meer vragen even pb, ik zit niet altijd op het forum
|
|||
|
|||
Heb belang bij de versnellingsbak? Heb je die nog?
Groeten Bram