![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben begonnen met mijn dakhemel te installeren van mijn golfje. Nu zie ik dat ik rondom-rond enorm veel stof over heb het dakhemeltje komt van Newton Commercial is het normaal dat er zoveel stof over is en niet direct passend is want ik durf niet echt erin te knippen ofzo + eventuele tips om hemel te installeren zijn altijd welkom --> ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaat helemaal goed, lijmen op de sponningen en dan op maat knippen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus: eerst de B-stijl in de breedte op spanning zetten en lijmen daarna stof rond de ramen uitknippen en daarna de stof in de lengte van de auto op spanning trekken en lijmen ? Correct me if I'm wrong ![]() Hier was ik al bang voor dat het dakhemel niet ging lukken maar ik geef NIET op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Newton geeft aan dat ze 1 inch (meen ik) overmaat gebruiken zodat je zeker stof genoeg hebt. Bij mij was dit helaas niet het geval en kwam ik op 1 plekje aan beide kanten net iets te kort maar viel nog net onder mijn rubber.
Ik heb trouwens mijn oude rubber in stukjes geknipt en die erover heeft gedaan nadat de lijm erop zat. Werkte super. Ik ben begonnen om hem eerst vanuit mijn dakraam (dit heb jij dan wel niet maarja) te lijmen en daarna naar de zijkanten af te werken en ik zou het zonder dakraam doen zoals jij al aangeeft. In het midden beginnen bij de B-stijl en dan bij de voor en achterraam en dan naar de zijramen spannen. |