#1
|
|||
|
|||
Gilf
Hallo
Ik ben Gill van Nieuwrode in Belgie. Heb in het verleden al een paar auto's gehad maar dan toegelegd op autocross. Sinds kort toch terug verknocht geraakt aan oldtimers. Moest voor het werk naar Hongarije en ben daar op slag verliefd geworden. Een maal terug in belgie het niet uit mijn hoofd kunnen zetten en in een zoektocht naar een tshirt op Ebay uitgekomen op het volgende: Het eerste plan was in de zomer van 2013 een roadtripje te doen en met een paar kameraden 2 a 3 trabantjes naar belgie te brengen Dit kan misschien nog gebeuren in de toekomst. 1 maal aangekomen was hij eigelijk in vele beter staat dan verwacht, kokers in order, dorpels hard. wat krassen, deur in andere kleur maar veel beter als verwacht. Gisteren dan naft en 2 takt olie gaan halen samen met een nieuwe batterij. Minuutje demareren en spel was vertrokken. Tot de vaststelling gekomen dat er geen rem was, ik vermoed remcilinder kapot. Toch even klein testritje gedaan op openvlakte en geremt met de handrem. Toch even wennen zo vittessen aan het stuur Posted Image Specs: Trabant 601S '73 Universal (Kombi) 12v 19 kw Plannen: *Alle panelen erafhalen en opnieuw verven. (Champagne grijs ofwel Army Green) Beide originele Trabant kleuren *Ijzerwerk behandelen tegen roest *Gaatje oplassen *Begin volgend jaar inschrijven als oldi *Verlagen (Nieuwe bladveer en achter andere veer) *Verbreed staal en anders conversie naar Golf 1 remmerij met ATS classics *Nieuw interieurtje *Sportuitlaat en luchtfilter Toekomst *Ofwel deze verkopen of even wegzetten *Sedan model kopen *3 poorts motor zoeken en inbouwen. of 36 pk motor. |
#2
|
|||
|
|||
Stoer, ben een tijd terug ook met wat trabbi's bezig geweest, lekker simpel allemaal
|
#3
|
|||
|
|||
Ondertussen toch wat veranderd
Heb ondertussen een Puzzel limo, welke te koop staat. De huidige rijd rond en is verlaagd met velgjes. Wat is er ondertussen gebeurd: * 70mm verlaging (heb meer gehad maar dat ging niet met de uitlaat * Stuko's voor en achter (Voor meer camber) * Custom uitlaat * Mangels met 175/50/13 op 20mm adaptors Plannen: * 28hb2 carbu of mogelijk groter (In bezit, moet nog geplaatst worden) * Resonantie uitlaat voor terug lager te kunnen gaan en een beetje sneller * 2 nieuwe dwarsbalken om niet met plaatjes te moeten werken * Vooraan 4x100 schijven en achteraan 4x100 trommels (In bezit, moet nog geplaatst worden) Ivm de limo, aangezien mijn vriendin zwanger is en ik toch minder tijd overhoud als verwacht gaat deze mogelijk buiten. Moest er geen reactie op komen word hij ooit een retro racertje Plaatjes bij het gezaag: |
#4
|
||||
|
||||
Hallo ook welkom hier van mij wel even iets anders een trabant maar wel mooi zo n hobby heel af en toe zie je er hier op de Veluwe nog eens 1 rijden.
Veel plezier hier op het forum Zie net nog even dat hij van vorig jaar is
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#5
|
||||
|
||||
Leuke dingen. Er zwerven hier in de buurt ook nog een stuk of 11 van die dingen rond.
Zijn ze ooit mee naar het EK gereden. 10 oranje sedans en een witte beschilderde station.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#6
|
|||
|
|||
Ben er nog altijd super content mee en blij dat het zo simpel is qua techniek. Volgende week misschien eens zien voor BBS E30 Kruisspaak velgen 14 inch. Zodat ik de velgen in de kas kan laten zakken en toch nog bodemvrijheid hebben
|