|
|||
|
|||
golf 2 onderdelen
hallo allemaal ik ben opzoek naar een aantal golf 2 onderdelen:
setje zwarte c style kappen 2 setjes spiegel afdekkingen die boven de deurpanelen zitten 1 harmonica rubbertje voor de spiegelverstellings knop setje 2 deurs instaplijsten die aan de binnekant zitten setje zwarte zonnekleppen zelf dimmende binnenverlichting van een golf 2 met schuifdak alle druk klemmetjes van de hemel in het zwart lijst waarmee het achterste gedeelte van de hemel vastzit in het zwart hemel bekleding zwart met schuifdak slotplaat liefst een beetje in de buurt van zoetermeer, of evt verzenden Last edited by neef_m : 01-07-2012 at 17:32. |
|
||||
|
||||
c stijl is bij de achterklep ?
zoja dan heb ik deze nog wel liggen. PB maar bij interesse |
|
|||
|
|||
ja waar de gordels van de achterbank ook aan zitten
pb gestuurd |
|
||||
|
||||
Ik moet een setje zwarte zonnekleppen hebben, maar kon net alleen de passagierskant vinden. Als ik de andere tegenkom hoor je me.
|
|||
|
|||
ok super, ook nog opzoek naar de c stylen thomas kon mij helaas niet verder helpen dus nog steeds opzoek
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb een nieuw setje liggen, origineel VW, is voor een hemel met schuifdak. Bij interesse even een PB sturen |
|
||||
|
||||
Quote:
C stijlen heb ik wel voor je liggen. |
|
|||
|
|||
slotplaat heb ik wel voor je, kost 15 euro, incl verzenden 22 euro, woon omg venlo dus zal wel moeten verzenden dan
gr. wilco |
|
|||
|
|||
uppie, pb's gestuurd
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik allemaal voor je liggen. Die instaplijsten moeten die voor 3- of 5-deurs dienen?
|
|||
|
|||
Had je al een mail gestuurd dat ik het eea had liggen
|