|
||||
|
||||
Fire & Ice G60
|
|
||||
|
||||
Quote:
en zowat de zeldzaamste g60 die er is...edition's vind je nog wel eens tÃ*s trouwens wel een 5 deurs..alhoewel dat ook wel iets heeft..en het is soms ook wel makkelijk |
|
||||
|
||||
Juist in 5drs extra schaars.. maar wel lelijk zo'n F&I. Dat interieur moet wel het meest verschrikkelijke zijn wat er ooit is gemaakt.
|
||||
|
||||
Toch vind ik het wel wat hebben !! Erg gaaf ding zo te zien.
|
||||
|
||||
Kleur vind ik wel tof. Het interieur, ja. Dat moet je maar voor lief nemen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
+ 1! Daar heb je gelijk in, zelfs de Flair interieur vindt ik persoonlijk mooier!
|
|||
|
|||
Woah gti-er weet je t zeker?
Heb t interieur van een F&I nooit begrepen. |
|
||||
|
||||
maat van mij had dit vroeger in zijn witte '83 type 1 GTi zitten..de stof voor de achterbank aangepast..etc ..was toen (1993).best apart..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja 100%!! Ik weet het..... de meeste vinden het geen reet aan, maar ik kan het wel waarderen!
|
|||
|
|||
Dat is teminste een zeldzame golf. ;-)
|
|
||||
|
||||
Ik weet bij mij in de buurt ook nog precies zo een staan.
Als ik mij niet vergis zijn hier minder van gemaakt dan de Golf Limited Deze zijn dus nóg zeldzamer
|
|||
|
|||
niet normaal joh!
al bijna 5000 euro geboden!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet ook iemand die 1 heeft ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Limited zijn er maar 70 van ,maar zou goed kunnen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is niet erg, want dat interieur is geen porum. Verder gewoon een paars golfje met een sticker.
|
||||
|
||||
f&i zuigt, edition one is
|
|
||||
|
||||
denk dat hij toch rond de 5 1/2 ,6 duizend op zal gaan brengen
ergens vind ik het wel een aparte auto...let wel dat deze kleuren in begin '90 best wel in de mode waren.. in kleding,huisinrichting,bankstellen,fietsen,noem maar op ik kan me overigens nog herinneren dat wij vroeger de 'karo muster' bekleding van Golf 1 GTi's van voor modeljaar '80 ,'theedoekenbekleding' noemden toen er de 'regenboog' voor in de plaats gekomen was er ging laatst een setje 'theedoeken' in redelijke staat weg voor 500,-..geeft te denken |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit soort "flinke" opmerkingen begrijp ik dan weer niet. Maar dat zegt weer meer over de poster dan over de F&I Beetje jammer zeg maar.
|
||||
|
||||
Apart is het zeker, maar mooi kan ik het niet vinden....
|
||||
|
||||
In de gril zit alvast een knik die vlammen maken me toch niet echt wild..