|
||||
|
||||
Golf 3 in onderdelen.
Zoals de titel al zegt, een complete golf 3 in onderdelen.
Het is de auto van de foto, had deze alleen gekocht voor het motorblok dus de rest kan in onderdelen weg. Complete chassis (lege kas) uit Mei 1996 (met nog apk t/m februari 2013) 100 euro. Is metallic zwart. Brandstoftank golf 3 35 euro Achterbank compleet 35 euro Voorfront golf 3 incl. radiateur 70 euro Achterbumper golf 3 35 euro Achteras incl trommelremmen golf 3 100 euro Complete remcilinder + abs unit golf 3 100 euro En nog veel meer, PB maar als je iets zoekt. Grill, voorbumper, motorkap en deuren zijn verkocht! Alle onderdelen zijn af te halen in Kruisland (Noord-Brabant). Bij interesse kun je ook mailen: svenkolmsberg@hotmail.com Mail krijg ik via m'n telefoon dus dit is snelste manier ALLE ONDERDELEN ZIJN RICHTPRIJZEN WANT IK HEB GEEN IDEE WAT IK ERVOOR MOET VRAGEN, DUS BIED MAAR COMPLETE AUTO MOET WEG, JE MAG OOK ALLES IN 1 KOOP HEBBEN VOOR EEN MOOI BOD, MOET ERVAN AF! Last edited by Sven-GTI : 01-07-2012 at 11:29. |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
hemeltje met schuifdak?? :P
|
|
||||
|
||||
Jammer genoeg niet
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Hemel, voorstoelen en grill zijn weg.
|
||||
|
||||
je hebt pm
|
||||
|
||||
voorbumper en motorkap zijn ook weg.
Verder nog alles te koop
|
|||
|
|||
even een upje.
de deuren zijn nu ook weg kale koets is er nog evenals wat kleine aanbouw delen |
|
||||
|
||||
schroefset??
|