|
|||
|
|||
Verbreedstaal
Beste,
Ik ben opzoek naar een set verbreedstaal! 14 of 13 inch! met nog goede banden! steek 4x100 (golf mk2) MVG, |
|
|||
|
|||
hey ik heb een set 14 inch met zo goed als nieuwe banden 7,5j en 9j pm me maar wat je ervoor wilt uitgeven komen we vast wel uit grtzzz willem
|
|
||||
|
||||
Heb ook nog een set 14" verbreed staal. 8.5 en 9.5inch breed met zo goed als nieuwe banden. Voorraan 250km mee gereden, de achterste zullen een kleine 1000km gebold hebben.
Velgen kunnen wel nieuw laagje verf gebruiken. Hier een foto onder mijn MK1. naafkapjes verkoop ik niet mee. onder men GTI MK2 Prijs 500€ Grtz Jel
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nog steeds op zoek?
Ik heb nog een setje liggen in 13" 7,5 en 8 inch breed Er liggen nog goede Pirelli P5000 banden om. De velgen zijn kort voor ik ze weggelegd heb nog gepoedercoat. Set mag weg voor € 300
|
|||
|
|||
Verbreed set
Hey,
heb je fotos? in waar op te halen? Hoeveel profiel nog? MVG Yoeri |
|
|||
|
|||
tegen wie heb je t want er worden er verschillende aan je aangeboden de mijn zitten zo goed als nieuwe banden rondom 400 eurie mag je ze hebben voor 7,5j achter 9j 14 inch liggen in limburg bij venlo grtzz willem
|
|
|||
|
|||
Tegen iedereen
klinkt heel mooi willem! ik heb echter niet meer dan 300 euro uit te geven MVG |
|
||||
|
||||
Foto's zou ik even moeten maken.
De velgen liggen in Nieuw Dordrecht, maar ik zou ze ook mee kunnen nemen naar Arnhem Zit nog ongeveer 5 tot 6mm profiel op Quote: