|
|||
|
|||
gezocht golf 2/jetta/vento
hallo ik ben op zoek naar een goedkope auto
mag wel wat schade enz hebben als u wat hebt of weet laat u het maar horen Laurens |
|
|||
|
|||
heb n belastingvrije 85-er MATCH staan.
Met apk. dikke bumpers sportwielen, goed antreciet int. sportstuur. bakje is defect, wat gebruikerssporen op de koets, gti grille met koplampspoiler 1300 motortje. kan zo weg, of met andere bak. losse hoedenplank met speakers, nu zit een nette geplaatst zonder gaten. vraagprijs 850 euro. Bij den bosch. Grt hans 06 22950954. Grt Hans |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je nog op zoek bent, ik doe mijn rode MK2 weg, laatste maanden erg veel aan gedaan en mooi gemaakt. Polo GTI-velgen, 15 inch met brede banden, verlaagd, 6/4 met nieuwe set dempers+ veren motorisch weer 100% versnellingsbak gereviceerd, nieuwe wiellagers rondom. open dakje, nieuwe wiellagers, rood/witte achterlichten, roestvrij, zeer net interieur. minpunten, speakerkapjes in deur zijn weg, gaten in hoedeplank. Ik heb m weer helemaal 100% gemaakt omdat ik m wilde gaan gebruiken als dagelijkse auto, echter nu kan ik mijn droomauto kopen.. deze moet dus zsm weg voor 1250 mag je m hebben desnoods is daar nog wel wat aan te regelen aangezien ie zsm weg moet. Last edited by Tjaap : 25-04-2012 at 13:52. |
|
|||
|
|||
ben op zoek naar 1 voor cross voor weinig!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die is toch niet voor de cros bedoeld?
|
||||
|
||||
SLOPERIJ heeft toch wel wat rotzooi staan. BELLEN
|
|||
|
|||
Ik heb nog een Golfje 2 staan die weg moet. heeft schroefset enz. staat nog goed in de lak en is 99% roestvrij. Mag weg voor € 300,00. heeft geen APK wegens tijdgebrek en geen zin. APK is geen probleem in mijn ogen misschien een rubbertje hier en daar.
Groet, |
|
||||
|
||||
Iets om te crossen!
|
|||
|
|||
Golf 2 1.8 GL carb 5drs automaat. 2ton gelopen weinig roest €600.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|||
|