#1
|
|||
|
|||
2 dubbele dellorto DHLA 40mm als weber
ik kan een 2 dubbele dellorto 40mm komen
maar heb dat nou zoveel winst ?" ik heb nu een 1800 8v injectie merk je nou veel verschil kwa vermogen ? |
#2
|
|||
|
|||
ja!
|
#3
|
|||
|
|||
WHehehe Ja ? bedankt voor de uitleg :biggrin: :biggrin:
|
#4
|
||||
|
||||
loopt hard zat heb er 2 aan m'n KR geknoopt.... gaat als de brandweer
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
ja! je vraagt toch of je het verschil merkt en of het meer pk's geeft... nou: JA! |
#6
|
|||
|
|||
ben je hard op je achterhoofd gevallen ?
je begrijpt toch wel dat iemand wat info erover vraagt heb niet zoeen zin om een hoop geld uit te geven en dat je maar weinig verschil merkt |
#7
|
||||
|
||||
2x ja
__________________
kopbewerking ,pm |
#8
|
||||
|
||||
tJA...
Maar voor de duidelijkheid: Ja. Dellorto's, Webers of Solexen,. al die dubbele carburateurs: doen allemaal veel beter hun werk dan de standaard vw carb/injectie. Elke cylinder heeft immers ineens z'n eigen gas-fabriek. Ennuh: hoeveel pk of Nm's 't oplevert: dat kan niemand je vertellen. Sterker nog: al zou je van te voren kunnen zeggen '30 pk meer': weet jij dat hoe dat voelt?.... Antwoordmogelijkheden: A) JA, ik weet precies hoe 30 pk meer voelt B) NEE, 30 pk, of 15 of 50... geen idee hoe dat precies voelt of C) 30 pk meer is in iedergeval beter dan 30 pk minder... Denk dat je voor antwoord C) kiest? Das dus gelijk aan: Ja, Dellorto's erop schroeven is beter
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
lees nog maar eens na wat je vraagt... was niet de bedoeling om je aan te vallen ofzo hoor, maar als je iets wilt weten zul je toch duidelijker moeten zijn.. en tsja, webers of dellorotos brengen meer pk's als standaard carb / injectie systeem, maar das nu wel duidelijk denk ik |
#10
|
|||
|
|||
Het zal best MEER vermogen geven...MITS de boel goed afgesteld word, juiste sproeier bezetting etc..
Je kun namelijk niet zondermeer twee willekeurige carburateurs er op bouten en dan maar hopen dat het goed gaat. Verkeerde afstelling kan ook een hoop ellende brengen..of geen extra vermogen Overigens betwijfel ik of het echt zo schokkend is die vermogens toename, de injectie van je 8V is immers ook een eigen gasfabriek per cylinder Ik zal niet zeggen dat het niks brengt, maar verwacht er zeker géén wonderen van. De enige die er echt blij mee zal zijn is je benzine leverancier |
#11
|
|||
|
|||
webertjes geven op een 1.8.8v die goed is niet af getrapt en zo ongeveer 10tot15% vermogens winst OP EEN ORGINELE MOTOR!!
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |
#12
|
|||
|
|||
Whehe bedankt mensen wheheheheheeh
en mellevile mijn vraag was duidelijk ik hoefde niet precies de pks te weten want dat is met elke auto verschil enigste wilde ik weten of het echt meer vermogen geeft meer niet |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
fout injectie levert maar een gemiddeld mengsel (1 luchtweger en 1 lamda sonde)
__________________
kopbewerking ,pm |
#14
|
|||
|
|||
als ik jou was zou ik op gas klep huizen ( trottol bollie's) gaan rijden vraag maar aan dennis lekker digifant er op!
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |
#15
|
||||
|
||||
uhuh en 23 weken gaan liggen kloten om het aan de praat te krijgen ,geef mij maar carburateurs
__________________
kopbewerking ,pm |