|
||||
|
||||
Polo G40 Genesis
Gisteren mijn nieuwe hobby project opgehaald. Een Polo G40 Genesis van '94. Het is geen show en shine auto wat voor mij ook geen probleem is. De fun factor is voor mij net iets belangrijker, en dat lukt wel met ± 135 Pk
Plannen zijn er eigenlijk niet, buiten een paar kleine puntjes oplossen. Gewoon netjes maken en lekker cruisen...
|
||||
|
||||
leuk ding ralph!
|
||||
|
||||
Eindelijk een G40 gevonden :-)
Nice!
|
||||
|
||||
ruige kar,
maare ligt t aan mij of schaft iedereen opeens een g40 aan?
|
||||
|
||||
Hoorde het al van Joep, terug naar vroeger!
Ik kom binnenkort eens even kijken...
|
||||
|
||||
Leuk ding!
En wat een mooie kleur is dat he
|
||||
|
||||
Thanx allemaal,
Bas, Idd terug naar vroeger. Alleen waren de G40's toen nog bijna in nieuwstaat. Dat is nu helaas niet meer waar. Maarja plezier is er niet minder om. Kijk maar je bent altijd welkom !
|
|||
|
|||
Nette polo! wat voor einddemper zit erop? Veel plezier met t karretje
|
||||
|
||||
Vanaf de Kat. zit er een supersprint uitlaatje onder. Lekker beheersd geluidje.
Vandaag nog even wat kleine dingen gedaan aan de auto. Wie kan me vertellen welk reviseerbedrijf of welke hobby G lader revisie monteur de initialen AZM-023 gebruikt. 023 zal wel naar het lader nummer refereren. Verder staat er ook heel mooi een datum in gegraveerd 2-2011. Wie o wie kan me vertellen waar deze lader is gereviseerd ?
|
||||
|
||||
Niemand een idee wie deze lader heeft gereviseerd ?
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Dennis, Thanks voor de info. Ik heb al contact gehad met Arno. Vanavond zou hij me meer info geven over de lader, ik ben benieuwd !!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
eigenlijk nog niet over nagedacht.helaas ziet de polo er ook niet uit als een treffen auto...
|
||||
|
||||
Quote:
De mijne ook niet. maar ik ga wel. Even poetsen en gewoon gaan. Jou polo valt al mee bij de mijne, en er zullen nog ergere exemplaren tussen zitten.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat heb jij voor een Polo dan ?
|
||||
|
||||
Wie weet trouwens wat een goed alternatief is voor het originele brandstof pompje ?
|
||||
|
||||
Polo 2F net als jij, alleen dan een witte FOX uit 1993 met AAV motor (nu nog wel)
Alleen heb ik op diverse plekken zinkspray zitten vanwege roestplekjes die ik aant bijwerken ben. En de lak is op veel plekken behoorlijk dof, dus moet gepolijst worden. Wat is er mis met de originele brandstofpomp? benzinedruk te laag? Daar zijn alternatieven voor. Want bij de motor blijft de druk anders gelijk
|
||||
|
||||
Meer druk heb ik denk ik niet nodig. De originele pomp maakt alleen veel geluid, wat niet echt normaal is. Verder houdt de polo bij echt doortrekken soms een beetje in. Wellicht dat dat aan een slechte pomp te wijten valt. Polo is overigens gechipt en van een kleinere poulie voorzien.
Wat zou een alternatief pompje kunnen zijn ? Het originele bosch nummer komt uit op 311 Euro...
|
||||
|
||||
bosch motorsport ... circa 250. zou niet besparen op een pomp, heb bij me jetta dr 2 van die 'goedkope' versleten, samen net zo duur als direct een goeie