|
||||
|
||||
past dit en is die redelijk te doen?
Ik zit met het volgende, de motor van de Jetta doet het niet meer, wil niet starten en niet lekker lopen op die motorfiets carbs (had ik het maar nooit gedaan) Maar nu wil ik dus een 1.3 van een golf/jetta 2 pakken Bwjr 87, dit is ook een carb alleen een andere als nu, zonder computer ik meen een MH motor. Is dit een op een om te hangen en aan te sluiten en past daar mijn bak van 1983 4gang gewoon op?
Ik hoor het wel, bedankt alvast.
|
||||
|
||||
Ja dat past wel,maar wil je dat....ik zou dan iets meer moeite doen en er een abu of aex voor hangen.ik heb nog wel een complete mpi injectie-set voor smallblock,is ook te koop.
|
||||
|
||||
Of ombouwen naar g40. Dat valt ook wel mee qua werk.
|
||||
|
||||
Ja, als je toch een motorswap van plan bent dan zou ik hem ook gelijk "upgraden" inderdaad.
|
||||
|
||||
Prijs technisch gezien zal het ook niet veel verschil maken. Succes met je keuze !
|
||||
|
||||
Hij moet gewoon lopen geen zin in veel werk en snelheid. Maar het past dus ok top. Bedankt voor het aanbod Gerben maar ik heb al een motortje.
|
||||
|
||||
Daarna verkopen ?
|
||||
|
||||
Hoezo interesse? Pm maar eens.
|
||||
|
||||
Nee nee was gewoon interesse omdat er al een tijdje geen updates over jou auto waren. Een oldtimer heb ik geen zin meer in, die heb ik genoeg gehad. Neemt niet weg dat jou jetta een prachtige auto is !!
|
||||
|
||||
Ja ik ga als ik vakantie heb zorgen dat de auto weer de weg op kan. Dus nieuwe apk en een andere motor want ik wil van die waardeloze carbs af. Gewoon terug een 1.3 erin en klaar dan blijft het klepje maar dicht op meetings. Is een stuk zuiniger en loopt toch net wat mooier en daar kan nog altijd een andere nokkenas in als het moet. Hij moet gewoon de weg weer opkomen staat al veel te lang stil. Maar goed dit komt wel weer goed. En bedankt voor t complimentje.
|
||||
|
||||
Ga lekker voor een aex dan ronnie,dat is net zoveel werk en kosten maar loopt 100x beter en nog zuiniger. Edit,had niet gelezen dat je al een motor hadsucces dan maar!
|
||||
|
||||
Ja ik denk dat dat op een dagje of twee wel moet lopen.
|
|||
|
|||
wat is het probleem dan met de carbs?
als het goeie carbs zijn die goed gemonteerd zijn en goed afgesteld werkt het echt perfect |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 20:05. |
|
||||
|
||||
ja ik kreeg het niet goed aan het lopen. Ben er ook echt klaar mee. lekker terug een normale motor erin is net zo fijn met een andere stok en spaghetti.
|
||||
|
||||
Als je het verkoopt mag je me altijd een PB doen over de motorcarburateurs, spruitstuk enz.
Maat van me is nog op zoek naar zoiets |