|
|||
|
|||
G40 onderdelen...
Ik ben op zoek naar :Een polo G40 versnellingsbak met kenmerk letters ATV...
En ik zoek een aluminium kleppendeksel van een 1300 injectie net als die van de g40 maar dan zonder die buis erdoorheen die normaal nodig is voor de g-lader...dus niet zo'n blikken kleppedeksel.... En een hemeltje voor de polo g40...de zwart/grijze kleur... En een voorruit voor de g40 eentje met een blauwe zonneband in de ruit... Plastic kapje voor aan de binnenkant van de rechter deur wat de boutjes van de spiegel bedekt... Het stalen windstrip wat onder het schuifdak zit plus de bijhorende schanierarmpjes,het liefst in zeer goede staat i.v.m verchromen daarvan... En ik zoek nog een set deurpanelen het liefst van de g40 maar mag ook gewoon zwart zijn van de polo coupe type 3... Mvg Ferdi... |
|
||||
|
||||
Je zoekt wel erg veel G40 spullen die niet specifiek G40 zijn...
Klepdeksel: Trek op de sloop eens de kap open van een golfje.. die met MH blok hebben bijna allemaal z'n alu deksel. 25 euri heb ik er 1 voor je. (das incluus verzendkosten) Hemeltjes: zijn er in 2 kleuren: zwart en wit. De zwarte zat in de Fancy en GT modellen. met of zonder stalen schuifdak? (ik heb er geen liggen). Voorruit: vanaf 1981 tot 1994 zijn alle voorruiten gelijk. Rond de 100 euri nieuw. Kapje voor spiegel: Polo 2 of 2f? Er zijn verschillen. Ga eens naar de dealer: dat soort stukjes plastic kosten vaak geen drol (of juist heel veel): op de sloop breken ze meestal af :-( Windstrip: Ah, dus met stalen schuifdak?; heb 't idem niet liggen :-( Groeten! --- Ochja: zie net de gebruiksaanwijzing: ook maar eens lezen? :-) Gebruiksaanwijzing gezocht: :arrow: Zet in het onderwerp voor welk type auto, en het artikel. bijv: ABE 5 bak voor polo 6N Vul dan bij bericht in wat je zoekt (mag best uitgebreid, en aangevuld met foto’s,) en wat je ervoor over hebt. :arrow: Neem per artikel één bericht, dan kan een verkoper in het onderwerp al zien wat je zoekt. ( :!: Berichten met diverse delen voor golf2 worden maar weinig bekeken. :!: ) Gebruik de koppelingen onderaan je bericht om mensen contact met je op te laten nemen. Wijs ze daar ook op. Spelregels: • Geen bedrijfsreclame. Meld je hiervoor bij de beheerders. • Alle reply’s die niets met het eerste bericht te maken hebben worden verwijderd. • De plaatser is verantwoordelijk voor de tel. nummers die hij/zij opgeeft. • Geef het door als het product gekocht is. Of verwijder de topic zelf. • Wees duidelijk. Geef zaken als et-waarde- steek en ander zaken door in je bericht. • De beheerder is gemachtigd een bericht te verplaatsen, of verwijderen. • Een topic zal nooit zonder bericht aan de starter gesloten worden. ---
|