|
||||
|
||||
sissende 3b
Ik heb een probleem met mijn passat 1.9tdi met ahu motor
Als ik gas geef (accelereer) dan sist hij heel erg alleen als ik stil sta en gas geef dan sist hij totaal niet. Wie o wie weet wat dit kan zijn??? Grroetjes Gert
T5 gp 2.0 tdi Golf 6 variant 1.2 tsi Passat 3bg variant 100pk chipped (sold) Seat Leon top sport tdi (sold) Passat 3bg variant 130pk (sold) Passat 3B tdi sedan (sold) Golf 3 variant tdi 90pk (sold) Golf 3 variant tdi 110pk (donor) |
|
||||
|
||||
Klikt als een kapotte intercooler slang. Even je slangen op doorschuren en andere schades controleren
|
|||
|
|||
Quote:
Komt inderdaad vaker voor. |
|
||||
|
||||
intercooler zelf ook even inspecteren,scheuren bij deze types vaak onder op de hoek.
|
||||
|
||||
Intercooler idd. Als die zweterig van de olie is kan ie er wel af.
|
|
||||
|
||||
Quote:
goede aanvulling,had ik er ook beter even bij kunnen zetten.
|
||||
|
||||
en aan welke intercooler slang moet ik dan denken?
ik heb nog een intercooler van een golf type 3 liggen, is die hetzelfde of past deze eventueel?
T5 gp 2.0 tdi Golf 6 variant 1.2 tsi Passat 3bg variant 100pk chipped (sold) Seat Leon top sport tdi (sold) Passat 3bg variant 130pk (sold) Passat 3B tdi sedan (sold) Golf 3 variant tdi 90pk (sold) Golf 3 variant tdi 110pk (donor) |
|
||||
|
||||
2e hand zou iki niet snel doen. ik moest voor onze passat toen 50 betalen voor een gebruikte en bij de lokale automaterialenzaak met korting 75 voor een nieuwe...
ze zijn vaker lek en zo voorkom je de ergernis dat je misschien met een paar maand nogmaals moet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon even met twee man kijken, eentje die het gas goed intrapt en de ander die kijkt waar deze blaast Intercoolers zijn volgens mij niet hetzelfde. |
|
||||
|
||||
als je dit onbelast gaat doen, zul je waarschijnlijk niets horen. hij bouwt t meeste druk op als je echt rijdt zeg maar, als je vermogen vraagt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bij een klein gaatje hoor je niks maar bij een wat grotere scheur zou je altijd iets moeten horen. |
|
||||
|
||||
Het gesis heb ik gevonden, het was een gescheurde turboslang.
Iedereen bedankt voor het mee denken en suggesties.