![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey mensen ik ben al enig tijdje actief hier op het forum maar kan mijn voorstel pagina niet meer vinden,
ik ben Jeroen, ben 24 jaar, woonachtig in Heerlen. ik heb nu zo 5 jaar mn rijbewijs en ben inmiddels al toe aan m'n 12de auto, nee dat komt niet door ongelukken maar meestal door verkoop. helaas ben ik nog al snel uitgekeken op m'n auto's hier een kleine opsomming van mijn auto's: 1. Bmw e30 320 ''86 2. Bmw E36 318is coupe ''92 3. Bmw E30 325 ''87 (m-tech2) 4. Honda Civic coupe ''95 5. Bmw E36 320i Coupe ''94 6. Golf 3 2.8 Vr6 ''92 7. Bmw e36 325i Cabrio ''93 8. golf 4 Tdi ''99 (rode i) 9. Golf 4 Tdi ''98 (R uitgevoerd met 160pk) 10. audi A6 2.8 Avant ''00 11. Golf 4 Tdi ''00 (rode Di) 12. Golf 3 2.8 Vr6 (huidig) zoals jullie zien wissel ik erg vaak. mijn huidige vr6 heeft nu 120xxx op de klok staan, ik heb deze gekocht 2 weken geleden, helaas was de vorige eigenaar niet eerlijk genoeg over een carterpan die zo lek als een zeef was, dit heb ik natuurlijk al opgelost door zelf een nieuwe te plaatsen. ook heb ik weer xenon in de mistlichten geplaatst wat in het donker erg goed en mooi uit ziet. verder moet ik nog even de uitlaat gasdicht maken, en de veerpoot lagers vervangen. voor de rest rijd deze vr6 heerlijk. mvg jeroen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo en welkom,
Leuk om te zien dat je na je eerste VR6 nu weer een VR6 hebt. ![]() Blijft een vette kleur, dat rood! |
|
||||
|
||||
![]() Op de Civic na ben je wel thuis in Duitse merken zie ik. Gaat niets boven dat VR6 geluid!! Mooie Golfje. Ben met Aruniq eens...mooi rood is nie lelijk
![]() p.s: Had graag wat grotere fotos gezien ![]()
|
|||
|
|||
![]() jaa ik had erg veel spijt dat ik mn eer vr6 had weg gedaan, die eerste was wel een rotor en dit is een 97er dus loopt toch wat zuiverder,
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb ook een rotor, een 92er, die 'waggelt' stationair, maar dat geluid...uber allesch ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja was ook niet verkeerd bedoelt een rotor is heerlijk rauw van geluid
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha, nee ik begreep je wel maar wilde met mn 'waggelen' aangeven dat je gelijk had ![]() klinkt lekker rauw maar in een 'dis' heb ik nooit gereden dus geen idee wat t merkbaar verschil is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat was je oude username dan ?
|
||||
|
||||
![]() welkom, ziet er goed uit
![]() Trouwens ook een leuke auto historie
|
||||
|
||||
![]() Mooie vr6, die wiele staan hem goed.
|