|
|||
|
|||
vaag of niet?
http://link.marktplaats.nl/565415287
http://link.marktplaats.nl/563750770 bij de laatste link kun je echt zien dat de foto van een scherm is afgehaald vanwege de gele 'vlek'
|
||||
|
||||
1e link echte verkoper en tweede link oplichterij? Enigzins vreemd is het wel ja.
|
|
|||
|
|||
of te lui om zelf een foto te maken
|
|
||||
|
||||
kan ook nog ja...
|
|
|||
|
|||
Die vlek is in ieder geval gewoon een lensflaire effect. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik denk gewoon dat de verkoper te lui is geweest om eigen foto's te maken (een beetje apart voor velgen van zulke bedragen maargoed...).
|
|
||||
|
||||
het lijkt wel of de 2de verkoper foto's heeft gemaakt van zijn computerschem van de eerste adv.
|
||||
|
||||
Dat weet ik wel zeker, te lui om zelf foto's maken maar te dom (nou ja, onwetend) om even printscreen te doen, wat opzich makkelijker is
|
|
||||
|
||||
Quote:
Had hem in ieder geval de moeite bespaard zijn camera op te zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
., ..zo'n half accordeon met luifel
|
||||
|
||||
Ik zeg dat t een oplichter is
|
||||
|
||||
Er staat ook 2 keer het martkplaats watermerk op
|
|
|||
|
|||
Oplichter zal het niet zijn.
De meeste marktplaats oplichting gebeurd alleen bij advertenties waar je artikelen niet kunt afhalen, en enkel per post toegestuurd kunt krijgen (uiteraard na die vooruitbetaling :P) Een eventuele pistool tegen je kop bij het ophalen is zeer onwaarschijnlijk. Anno 2012 zitten veel mensen in geldnood, en door haast zal die wel zo een cheapass advertentie hebben neergezet, haha. Gr |