#1
|
||||
|
||||
tur bo
goede dag
even een vraag je ik heb een turbo van een suzuki 1.6 td is deze bruikbaar om een 1.6 blok teblazen met een cabeurateur er voor van een volkswagen k70 ben benieuwd alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
- Wat is het merk en type van je turbo?
- Wat is je idee om te laden? (draw-through of push-through) - Wat voor 1.6 blok gaat het over? Je laat heeel veel variabelen over om een kort en bondig antwoordt te geven
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#3
|
||||
|
||||
turbo is van een suzuki sx-4 en numer is MHI 49173-07517
olie gekoeld en gesmeert moet op een aee komen dus 1.6 smalblok inlaat enz word zelf bouw |
#4
|
||||
|
||||
draw-through of push-through wat bedoel jij daar me eigelijk
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.qooqle.nl/?q=blow+through+carb
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
uhh srry maar mij engels is niet zo bijster goed
maar ik wil mij carb VOOr de turbo zeten |
#7
|
||||
|
||||
Draw-through dus, je mengsel wordt door de turbo heen gezogen.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#8
|
||||
|
||||
dan word het draw-through
|
#9
|
||||
|
||||
je hebt a] best een grote carburateur nodig,b] weet je of die turbo wel geschikt is om mengsel door te zuigen?,c] is een aee onaangepast binnen 500km om zeep als je gaat drukvullen en d] het zal nooit mooi rijden.
als je wilt zien hoe het [volgens mij]wel moet,kijk in mijn projecttopic,ik kan bijna draaien.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#10
|
||||
|
||||
mijn blok,hier nog met kompressor en onaangepaste internals op 1,2 bar is welgeteld 1 middag heel gebleven.hierna opgebouwd met aangepaste zuigers en 0,8 bar,maar toen deed de monopoint-injectie het spul de das om. hier helemaal opnieuw opgebouwd,alles intern aangepast en met garrett turbo,gaat op digifant draaien.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#11
|
||||
|
||||
ik wil op tussen de 0.6 en 1 bar gaan draaien er kom een 40 mm dubel voor is dat voldoende ??? en waar heb jij je zuigers vandaan en wat zijn de kosten
mvg remco |
#12
|
||||
|
||||
ik heb je een pm gestuurd.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |