|
||||
|
||||
Mk3 zijskirts?
Hallo,
Heb even een korte vraag, kan iemand me meer vertellen over de zijskirts op deze golf 3? Type? Merk? zeldzaam? De skirt is 1 complete kap die bij het portier naar binnenloopt als een instaplijst, dus geen meerdelig zoals bij een vr6 bijvoorbeeld. Heb al op google gezocht en kwam 1 foto tegen van een mk3 met dezelfde shirts en in het ''dikke mk3 topic'' kwam ik er zelfs zo snel geen een tegen. Sorry voor de grote foto maar zo kun je de skirt goed zien. Thanks vast!
|
|||
|
|||
Quote:
Zie helemaal geen foto Link is volgens mij niet correct. |
|
||||
|
||||
http://imageshack.us/photo/my-image...elemaalrood.jpg
Even een foto gegoogled, zulke shirts bedoel ik.
|
||||
|
||||
hierbij de foto
er staat wel made in italy op maar de merknaam is niet meer te lezen Last edited by jetta1600gti : 29-05-2012 at 16:21. |
|
|||
|
|||
Hee grappig zeg!! Hier ben ik ook naar op zoek geweest zeg maar!!
Ik dacht dat het iets amerkaans was?? Wat ik toen begreep van iemand? Maar stiekum ook dus nog steeds een beetje op zoek! |
|
||||
|
||||
deze zijn alleen niet te koop. ze komen bij mij op de auto
|
|
||||
|
||||
ik heb ze al eens gezien bij een auto op de sloop vond ze niet echt mooi staan en is ook niet orgineel
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zo'n set als deze nog liggen...
|
||||
|
||||
Quote:
Will niet gemeen zijn maar hoe lijkt dit ook maar een klein beetje op de sideskirts hierboven? |
|
|||
|
|||
Ik heb deze ook op mijn golf zitten,en de verkoper zei dat het er origineel al opzat.
Ze zijn totaal niet lelijk, maar wel een heel klein beetje verkleurd dus heb ook wel eens naar nieuwe gezocht maar kon ze nergens vinden..
|
||||
|
||||
heb dezelfde lijsten op mijn 5 deurs golf zitten.
Heb deze echter van een volledig originele golf op de sloop getrokken dus denk dat ze toch origineel zijn of via de dealer te bestellen waren
|
||||
|
||||
Spitwesson, dat zijn andere!
Degene waar het topic over gaat zijn van abs/kunstof. Er stond nog wel een merkje iets op, metalflake/metal... nogwat. het was niet goed meer leesbaar. De golf waar ze opzaten was compleet origineel, een 1.6 cl.
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat het merk Metalplast is?
Ik heb namelijk in mijn golf 3 een armsteun zitten van dat merk en die is ook origineel en erg moeilijk te vinden. |
|
||||
|
||||
dat zou idd heel goed kunnen dat het metalplast is.
|