![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
een van de flensdoppen van mijn 4T bak is kapot. Ik heb op het forum gezocht naar een oplossing hiervoor, maar heb niets kunnen vinden. Ik heb weleens gelezen dat je het gat in de flens kunt dichten met siliconenkit, maar ik weet niet of dat een goede en duurzame oplossing is. Is het voor een versnellingsbak leek als mij te doen om de flens of de dop te vervangen, of is afdichten met kit toch wel een goede oplossing ik hoor graag even jullie ideeen. groet Coen foto van de flens zoals hij er nu uit ziet: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me niet zo'n goede oplossing met kit afdichten.
Ook omdat het nogal warm word daarbinnen door de wrijving van je homokineet. Zal slechts een tijdelijke oplossing zijn. Wat dan wel goed zal kunnen zou ik zo ook niet weten. Door dicht te lassen heb je kans op kromtrekken (als je het al lassen kunt). Misschien dan toch maar vervangen?
|
||||
|
||||
![]() Gewoon op de sloop even een andere halen lijkt me?
|
|
|||
|
|||
![]() hier hoort toch gewoon een rubber dop in die je zo bij vw kan halen? of zie ik het verkeerd
|
|
||||
|
||||
![]() Is gewoon bij de dealer te krijgen
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor het meedenken en de suggesties. Heeft iemand ervaring met het vervangen van een flens of flensdop? Hoe moet ik dit doen?
|
|
|||
|
|||
![]() gewoon erin tikken met bijv een passende dop van een doppenset
|
|
||||
|
||||
![]() zijn gewoon nieuw te halen bij de VW dealer