![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alleen kale schroefpoten voor de voorzijde is ok, of complete set mag ook, laat maar horen merk/prijs/staat.
Voor een Golf 4 TDI van 98'
|
||||
|
||||
![]() Kijk das leuk als je nou een komplete set vindt zoek ik stuggere voor achter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus wie heeft wat in de aanbieding voor ons??!! 😃
|
||||
|
||||
![]() Voor ombouw naar air? Je kunt ook eens kijken naar Gaz, via www.es-international.nl, die maken dempers op maat. Ik heb daar een set achterdempers besteld, 50mm korter en 5-voudig in hardheid verstelbaar van origineel tot stug. Is misschien ook wel iets voor jou Gerard.
|
||||
|
||||
![]() Wat waren daar de kosten van Neill?
|
||||
|
||||
![]() Ongeveer €110,- per demper. Valt wel mee, verstelbaar is er voor die prijs niks anders te koop, en dan ook nog eens op de gewenste lengte. Morgen hoor ik of het zeker mogelijk is. Als je het wat lijkt kan ik er misschien gelijk 4 bestellen? Zit 3-4 weken levertijd op en ik moet ze voor Volksdub hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een schroefset met 2 rotte schroefpoten op de vooras. Geen lucht, is niet mijn ding
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oké
![]() ![]() Gerard, stuur bij interesse maar een pb, dan vervuilen we het topic niet verder.
|
||||
|
||||
![]() Hou het ff in de gaten Neill
![]() Maar als BD als je een komplete set aangeboden krijgt met stugge achterschokbrekers noem dan je prijs ![]()