|
||||
|
||||
Beste manier om te herstellen?
Beste manier om deze plekjes te herstellen.
Gewoon weg schuren en dan bij werken met blanke lak? |
|
||||
|
||||
de beste manier is om de velgen te laten afdraaien.
|
||||
|
||||
Heb begrepen dat afdraaien niet echt bepaald een goedkope oplossing(wel een goede maar niet goedkoop. Aangezien de velgen niet bepaald duur waren lijkt me dit voor deze velgen een te dure oplossing.
|
|
||||
|
||||
je vraagt om de beste manier......
maar het kan ook wel anders zoals je zelf al aangaf met schuurpapier en dan van grof naar steeds fijner,maar je blijft het altijd zien ben ik bang. gr pieter.
|
||||
|
||||
Haha, had het idd iets anders moeten formuleren.
Tuurlijk tuurlijk, maar dit waren gewoon goedkope velgen. Als het een dure BBS set of iets dergelijks was dan had ik het ook liever perfect gedaan. We zullen morgen eens voorzichtig gaan uitproberen! Als er eentje klaar is zal ik een foto van het resultaat neerzetten. |
|
||||
|
||||
Velgen zijn ingevreten. Locaal schuren veroorzaakt kuilen. Afdraaien van de rand is het beste ( voor 25 euro de velg ben je zo klaar bij bertil)
|
||||
|
||||
Er zit en blanke lak overheen die nu beschadigd is. Je zou met afbijtmiddel voorzichtig de rand van de blanke lak kunnen ontdoen. Daarna met een scotchbrite spons of pad de plek schuren tot de corrosie niet meer zichtbaar is. Dan met heel fijn schuurpapier opschuren tot het begint te glanzen (mogelijk met korrel 2000).
Dan weer goed ontvetten, afplakken en opnieuw blanke lak er over.
|
||||
|
||||
Dacht al dat is toevallig,maar jij bent t. Denk dat voor deze wielen opschuren wel voldoende is. Dan is t afdraaien bijna net zo duur als de wielen zelf.
|
||||
|
||||
Hmm, 25euro is een heel ander bedrag dan ik had gelezen.
Maar, Bertil? Domme vraag misschien maar ben nieuw hier. |
|
||||
|
||||
Ik zie zuid Limburg staan. Vergeet Bertil maar en gewoon lekker gaan schuren
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ja ik wou er morgen er al een stuk of 2 mee naar jouw nemen en aan de slag gaan. |
|
||||
|
||||
Had niet anders verwacht, ik heb alleen dat schuurpapier niet. Kijken wat open is,al ben ik morgen wel ff zoet met dat hok van mij denk ik.